۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۰۳۳۲
در نشست استاندار با اعضای ستاد دهه فجر استان:

دهه فجر عید حقیقی انقلاب است

استاندار گفت: کلیه ادارات و سازمان های استان، در همه ایام سال و بخصوص در دهه فجر بایستی بهترین نوع ارتباط را با ارباب رجوع برقرار نمایند تا خاطره خوشی از دهه فجر در اذهان عمومی باقی بماند.
دهه فجر عید حقیقی انقلاب است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، صبح امروز سه شنبه (۱۳۹۳/۱۰/۳۰) نشست استاندار با اعضای ستاد دهه فجر استان در محل سالن شهید خرازی دهکردی استانداری برگزار و در خصوص راه کارهای هر چه بهتر برگزار کردن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در استان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی را نتیجه خون شهدا و هدایت و رهبری امام خمینی (ره) دانست و بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات و جشن های این ایام تاکید کرد.

گرجی گفت: این وظیفه ماست که یاد و خاطرات آن دوران پر خیر و برکت را زنده نگه داریم و فرهنگ انقلاب و حال و هوای ایام پیروزی انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی ضمن اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده، امسال در استان ما همه ادارات و سازمان ها اهتمام جدی به برگزاری مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی خواهند داشت و هر کدام به فراخور زمینه فعالیت خود، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی خواهند نمود.

گرجی افزود: امسال به جز راهپیمایی ۲۲ بهمن، سه برنامه شاخص را در نظر گرفته ایم که این سه برنامه محور فعالیت های ما در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان، این سه محور را شامل بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب تحت عنوان میهمانی لاله ها در ۱۶ بهمن و بزرگداشت ۱۹ بهمن سالروز عزیمت مردم غیور بختیاری برای بیعت با امام خمینی (ره) در سال ۵۷ که متاسفانه تاکنون به دلیل تقارن با بیعت همافران با امام (ره) کمتر مورد توجه قرار گرفته است، برشمرد.

گرجی اظهار داشت: در کنار این سه محور در همه ادارات استانی و شهرستانهای استان برنامه های متناسب با آن ارگان و اداره برگزار خواهد شد.

در این جلسه که نمایندگان ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستانهای استان نیز حضور داشتند بر انتقال فرهنگ و شور و حال روزهای انقلاب به مخاطبان اصلی آن که دانش آموزان هستند تاکید ویژه شد.

ملک پور فرماندار شهرکرد و مسئول گرامیداشت دهه فجر شهرستان شهرکرد گفت: به مناسبت دهه فجر بازارچه ای پیش بینی شده است که از دهه فجر تا نیمه فروردین سال آینده در محل مجموعه فرهنگی لاله شهرکرد فعالیت کرده و در آن تولیدات زنان استان در معرض نمایش و معرفی قرار خواهد گرفت.

در این نشست، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری پس از استماع صحبت های اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، دهه فجر را عید حقیقی انقلاب دانست و گفت: مراسمات دهه فجر بایستی طوری برگزار شود که همه مردم این عید را با عمق جان حس کنند.

استاندار گفت: کلیه ادارات و سازمان های استان، در همه ایام سال و بخصوص در دهه فجر بایستی بهترین نوع ارتباط را با ارباب رجوع برقرار نمایند تا خاطره خوشی از دهه فجر در اذهان عمومی باقی بماند.

سلیمانی دشتکی گفت: قبل از انقلاب همه امورات جامعه به صورت دیکته شده چه از خارج کشور و چه از طرف سیستم طاغوت بر مردم اعمال میشد که این مورد پذیرش مردم قرار نگرفت. اما انقلاب اسلامی برخاسته از خواست و اراده مردم بود و به همین دلیل مردم همیشه از این انقلاب حمایت و پشتیبانی کرده اند و دهه فجر نمود خواست مردم برای برقراری نظام اسلامی است و به همین دلیل این ایام بایستی به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شده و در آن فرهنگ انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

پیش بینی شده است امسال در تمامی شهرستانهای استان در شب های دهه فجر، مراسمات و جُنگ های شادی و سخنرانی برای معرفی هر چه بهتر دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های استان در سالهای پس از انقلاب برگزار و فضایی شاد و بیاد ماندنی برای مردم ایجاد گردد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۳۴

6 Jan 2020