۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۰۳۲۴
مدیركل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری:

تخصیص سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومي كالا و مسافر براساس عملكرد

مدیركل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري از تخصیص سوخت به ناوگان عمومی حمل ونقل كالا و مسافر براساس پیمایش و عملکرد این ناوگان خبر داد.
تخصیص سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومي كالا و مسافر براساس عملكرد
به گزارش جهانبین نیوز، فريبرز كرمي با اعلام این خبر گفت: در راستای استفاده بهینه از سرمایه ملی، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه بین رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقلی در آينده نزديك تخصيص سوخت مصرفي ناوگان عمومي حمل كالا ومسافر براساس عملكردد پيمايش ناوگان از طريق سيستم بارنامه (برخط) و صورت وضعيت (برخط) محاسبه مي گردد و ناوگان و رانندگاني كه فعاليت در حوزه حمل ونقل عمومي نداشته باشند عملا" كارت هوشمند آنها غير فعال و سوخت تخصيصي قطع خواهد شد.

وی افزود: مبنای اصلی برای بررسی عملكرد ناوگان و میزان پیمایش صورت گرفته برای تخصیص سوخت مورد نیاز "بارنامه" و "صورت وضعیت" است.

كرمي همچنين از تعديل شرايط اخذ كارت هوشمندبراي رانددگان و ناوگان حمل ونقل گالا ومسافر خبر داد و گفت: به منظور كمك به رانندگاني كه تاكنون موفق به اخذ كارت هوشمند نشده اند اعلام صرفا" براي مدتي محدود شرايط مدرك تحصيلي از سوم راهنمائي به پايه ابتدا تقليل يافته و در خصوص كارت هوشمند ناوگان نيز براي انواع سوراري حداكثر سن از ۳ سال به ۱۰ سال ، ميني بوس و اتوبوس از ۱۰ به ۱۵ و كاميون از ۱۵ به ۲۵ سال افزايش يافت.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن تاكيد بر اخذ كارت هوشمند جهت رانندگان و ناوگان حمل ونقل و فعاليت بر اساس دريافت صورت وضعيت گفت: در صورت عدم ثبت عملكرد ناوگان در سسیستم های برخط و سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت اداره كل ، سوختی به خودرو اختصاص نمی یابد.
وی در پايان گفت: با توجه به اینكه مبنای تخصیصی سوخت بر اساس پیمایش مبتنی بر سیستم سامانه برخط خواهد شد بنابراین غیرفعال كردن كارت های هوشمند ناوگان در صورت عدم كاركرد عملی می شود.

وی افزود: تاكنون ناوگان عمومي حمل ونقل در صورت پیمایش مسیر طولانی یا ساكن بودن سهمیه یکسانی دریافت می کردند در حالیكه در ساختار جدید این رویه اصلاح شده و بر اساس عملکرد ناوگان ، سوخت به آنها تخصیص می یابد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۶:۴۵

7 Jan 2020