۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۰۳۰۷
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

آلبوم "ویر"اثر زنده یاد بهمن علاءالدین مسعود بختیاری وارد بازار شد

آلبوم "ویر"اثر زنده یاد بهمن علاءالدین مسعود بختیاری محصول مشترک مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری کشور و حوزه‌ی هنری چهارمحال و بختیاری روانه‌ی بازار شد.
آلبوم "ویر"اثر زنده یاد بهمن علاءالدین مسعود بختیاری وارد بازار شد
به گزارش جهانبین نیوز رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: آلبوم موسیقی "ویر" كه در زبان محلي به معناي ياد است، با صدای زنده یاد بهمن علاءالدین و تنظیم و آهنگسازی ارژنگ سیفی‌زاده از سوی واحد موسیقی حوزه هنری تولید و روانه بازار شد .

حجت الله شیروانی افزود: این اثر جدیدترین اثر زنده یاد بهمن علاءالدین است که با همکاری خانواده ایشان و همت حوزه‌ی هنری تولید و روانه بازار شده است .

وی اظهار کرد: مجموعه این آهنگ ها به صورت محفلی و خانگی ضبط گشته و در سالیان اخیر توسط "حسین و ارژنگ سیفی‌زاده "تا حد امکان بازسازی و صداگذاری و پالایش شده و از صدای "معصومه مهرعلی " و "سارنگ سیفی زاده"جهت هم‌خوانی با استاد استفاده شده است .

شیروانی افزود: كار اصلاح و ضبط سازها از سوي ارژنگ سيفي‌زاده انجام گرفته و ميكس آن توسط حسن عسگري و حميد عسگري صورت گرفته و در نهايت مسترينگ آن بوسيله حامي حقيقي به انجام رسيده است.‏

بهمن علاءالدین معروف به مسعود بختياري خواننده‌ی موسيقي مقامي و نواحي بختياري بود كه در بين مردم بختياري از جايگاه منحصربه‌فرد ویژه‌ای برخوردار است و برخي از او با عنوان "كوك تاراز " یا "كبك تنگه تاراز " ياد كرده اند.‏

گفتنی است علاقه مندان به این آلبوم موسیقی می‌توانند این اثر فاخر محلی را از مراکز پخش در سراسر استان تهیه نمایند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۴۷

27 Dec 2019