۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۰۲۶۹
فرمانده سپاه بن:

عامل اصلي توهين به مقدسات،اسلام هراسي دشمنان است

سيد اصغر موسوي عامل اصلي توهين به مقدسات را اسلام هراسي عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام هيچ گاه توان مقابله با مسلمانان را نداشته و از اين شگردها براي ضربه زدن به اسلام استفاده مي کنند،اما درواقع ضربه بزرگ را خود مي بينند و اتحاد ميان مسلمانان بيشتر مي شود.
عامل اصلي توهين به مقدسات،اسلام هراسي دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: اقدامات اخير فرانسه و اهانت به پيامبر اکرم (ص)، سلسله اقداماتي است که دشمنان اسلام از چندي پيش شروع کرده و حملات خود را به سمت مسلمانان داشتند.


موسوي گفت: اهانت به مقدسات مسلمانان با اهانت سلمان رشدي به قرآن کريم آغاز شد و هر روز شاهد اين مساله بوده ايم و اين امر تنها ضعف دشمنان و عدم توانايي مقابله با مسلمانان را نشان مي دهد.


فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: گرايش هر ساله مردم سراسر جهان خصوصا کشور هاي اروپايي به دين کامل اسلام علت اين اتفاقات بوده است.


وي تصريح کرد: دانمارک و هتک حرمت به پيامبر ما از طريق مختلف، قرآن سوزي کشيک آمريکايي ،ورود به کشورهاي اسلامي و شکست حرمت قرآن و مساجد از جمله اقدامات دشمنان اسلام بوده که اوج نفرت آنان را از اسلام و مسلمانان به دليل آزادي خواهي و اتحاد ميان مسلمانان را ترسيم مي کند.


موسوي گفت: پيامبر اکرم (ص) در دين مبين اسلام پيامبر مهرباني و خوبي ها معرفي شده و اعتقادش بر امت واحده و اتحاد ميان مسلمانان بوده است و گرايش مردم جهان به ايشان و ائمه اطهار عليه السلام موجب شده تا خشم دشمنان اسلام را بيشتر کرده و از هر ترفندي براي ضربه زدن به اسلام استفاده کنند.


وي نفوذ چهره دوست داشتني پيامبر اکرم (ص) در ميان مسلمانان و غير مسلمانان را عامل اين توهين ها دانست و گفت: مردم جهان از زور، تکبر، خود خواهي و ظلم و ستم مزدوران غربي به ستوه آمده و با مشاهده سيره اسلام و مسلمانان و الگو گيري مسلمانان از پيامبر اکرم (ص) که اوج مهرباني ها و خوبي ها در وجود و سرشت ايشان نهادينه شده است، به دين اسلام گرايش آورده و خواستار سيره و روش پيامبر اسلام هستند و اين مساله موجب خشم و نفرت اين مزدوران شده است.


فرمانده سپاه بن عامل اصلي توهين به مقدسات را اسلام هراسي عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام هيچ گاه توان مقابله با مسلمانان را نداشته و از اين شگردها براي ضربه زدن به اسلام استفاده مي کنند،اما درواقع ضربه بزرگ را خود مي بينند و اتحاد ميان مسلمانان بيشتر مي شود.


وي در شرايط فعلي حفظ اتحاد ميان مسلمانان را از جمله وظايف مسلمانان عنوان کرد و گفت: مسلمانان در چنين شرايطي بايد اتحاد ميان خود را حفظ کرده و يکپارچه از اين اقدامات مزدورانه غرب اعلام بيزاري کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۰۵

27 Dec 2019