۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۲۰۲۵۸

راه يافتن تله فيلم نماز چوپان به جشنواره رويش

تله فيلم نماز چوپان به نويسندگي و کارگرداني محمد نصيري به مرحله پاياني رسيده و وارد جشنواره رويش خواهد شد.
راه يافتن تله فيلم نماز چوپان به جشنواره رويش
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، تله فيلم نماز چوپان به نويسندگي و کارگرداني محمد نصيري به مرحله پاياني رسيده و وارد جشنواره رويش خواهد شد.

محمد نصيري نويسنده و کارگردان اين فيلم کوتاه بيان داشت: توليد اين تله فيلم در 20 مهرماه 93 در کوهرنگ کليد خورد و آخرين مراحل توليد در کوهرنگ به پايان رسيد.

نصيري درباره ي انتخاب بازيگران اين تله فيلم افزود: با توجه به فضاي فيلم سعي کرده ايم از حضور بازيگران چهره و شناخته شده استفاده نکنيم،به دليل مولفه هاي بومي و بافت سنتي،تمامي بازيگران را بومي انتخاب کرديم.

کارگردان نماز چوپان در ادامه تصريح کرد: تيتراژ اين فيلم را رضا صالحي با صداي دلنشينش بعنوان تکيه گاه دل برعهده داشتند و نقش اصلي بازيگر بزرگ سال را به فيض الله نصيري گله داده ايم که خوشبختانه جواب تمام تلاش هايمان را گرفته ايم.

نصيري بيان داشت: موضوع اين فيلم،داستان مردي به نام کوهيار 40 ساله از قوم بختياري مي پردازد که بسيار متدين و با ايمان است و با توجه به نداشتن سواد و بلد نبودن نماز از سوي دوستان و همکلاسي هاي پسرش (عليداد کلاس سوم ابتدايي) مورد تمسخر و خنده قرار مي گيرد و بر آن مي شود که سواد بياموزد و در تلاش براي تشکيل کلاس درس با توجه به بی سوادي بقيه مردان آبادي پا به پاي پسرش به اقامه نماز مي پردازد.

محمد نصيري در پايان با تشکر از عوامل تهيه اين تله فيلم گفت: کار تصوير يرداري اين فيلم را ناصر قائدي با دستياري حامد اصغر زاده و صدابرداري جواد شفيعي با دستياري احسان بيگي و دستيار کارگرداني سعيد موسايي گله انجام شده است که گروهي همدل و موفق را داشتيم و از همه ي کساني که در ساخت اين تله فيلم با ما همکاري کردند تشکر دارم.

انتهاي خبر/1024ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ره میرزایی
باتشکر از کلیه دست اندرکاران این فیلم
وخداقوت به
اقای نصیری

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۱۸

27 Dec 2019