۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۰۲۵۱

بیانیه بنیاد نخبگان استان در محکومیت توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)

همانگونه که توهین به مکاتب الهی و پیامبران خدا هم غیرقابل دفاع است. لیکن استفاده از اقدام تروریست های پرورش یافته تحت دلار عربی و سلاح های غربی برای فضاسازی و توهین به اسلام نیز اقدامی شرم آور است.
بیانیه بنیاد نخبگان استان در محکومیت توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)
به گزارش جهانبین نیوز بیانیه بنیاد نخبگان استان در محکومیت توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) به شرح زیر است:

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون" سوره صف آيه ۸"

حرکت شرم آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد.

متاسفانه هر از چند گاهی شاهد تهاجم فرهنگی غرب در قالب توهین به مقدسات اسلامی هستیم. توهین به قرآن و اسلام و پیام آور آن، اهانت به دستورات اسلامی و بزرگان جهان اسلام از مصادیق و نمونه های بارز این توهین¬ها است. این اهانت ها با ابزارهای گوناگونی چون کتاب، روزنامه و نشریات، فیلم، سخنرانی و کاریکاتور انجام می گیرد و با توجه به رسانه های وسیع و فراگیری که در اختیار دارند تهاجمی سازمان یافته و همه جانبه را بر ضد اسلام و مسلمانان انجام می دهند.

غرب در این برنامه ها می کوشد اسلام را دین تروریستی و تروریست پرور، خشونت طلب، مخالف آزادی، استبدادخواه و بی منطق معرفی کند تا در سایه این اتهامات ناحق به اهداف شوم خود دست یابد، در حالی که همین توهین ها و اهانت های بی شرمانه و غیر انسانی دلیل بر بی منطقی گویندگان آن و خشونت طلبی های آنان است. بی شک تروریست در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده است.

همانگونه که توهین به مکاتب الهی و پیامبران خدا هم غیرقابل دفاع است. لیکن استفاده از اقدام تروریست های پرورش یافته تحت دلار عربی و سلاح های غربی برای فضاسازی و توهین به اسلام نیز اقدامی شرم آور است. بی شک این توطئه شوم به مانند حادثه یازده سپتامبر و تولید فیلم های ضداسلامی هالیوود راه به جایی نخواهد برد و امواج خروشان بیداری اسلامی که از ۲۲ بهمن ۵۷ با انفاس ملکوتی امام راحل (ره) به را افتاده اند به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنان را در هم خواهد پیچید.

نخبگان استان چهارمحال و بختياري ضمن محکومیت چاپ کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) در مجله فکاهی شارلی ابدو، بر خود واجب می داند انزجار خود را از این اقدام موهن به بهانه آزادی بیان و مطبوعات به گوش سردمداران رسانه های صهیونیستی برساند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۸:۳۹

4 Jan 2020