۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۲۰۲۴۰
فرماندار بن خبرداد؛

سه ميليارد و هشتصد ميليون ريال اعتبارات به مساجد اختصاص داده شد/ نصب درب و پنجره گلزار شهداي شهربن

عليرغم اينکه طرح اصلي گلزار شهدا تکميل شده و از ابتداي اين طرح درب و پنجره براي اين مکان در نظر گرفته نشده است اما به دليل درخواست خانواده هاي شهدا درب و پنجره براي گلزار شهداي شهر بن نصب مي شود.
سه ميليارد و هشتصد ميليون ريال اعتبارات به مساجد اختصاص داده شد/ نصب درب و پنجره گلزار شهداي شهربن
به گزارش جهانبین نیوز کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر از تخصيص سه ميليارد و هشتصد ميليون ريال اعتبارات دولتي به مساجد و حسينه ها خبر داد و گفت: اين اعتبارات از محل تملک دارايي واعتبارات ماده ۱۸۰برنامه توسعه پنجم گرفته است.



اکبريان گفت: بر اساس بازديد هاي صورت گرفته به اتفاق امام جمعه شهرستان بن اين اعتبارات درميان مساجد، حسينه ها و امام زادگان تقسيم شده است.


وي تصريح کرد: از اين اعتبارات به امام زاده حارث بن علي و مساجدي که کار فرهنگي مطلوبي داشته و يا درگير کارهاي عمراني هستند، اعتبارات بيشتري در نظر گرفته شد.



فرماندار بن از هفتصد ميليون ريال اعتبار براي ساخت درب و پنجره گلزار شهدا خبر داد و افزود: عليرغم اينکه طرح اصلي گلزار شهدا تکميل شده و از ابتداي اين طرح درب و پنجره براي اين مکان در نظر گرفته نشده است اما به دليل درخواست خانواده هاي شهدا و طرح موضوع با استاندار توانسته ايم اعتباراتي براي اين کار گرفته شده است.



وي افزود: بنياد شهيد پيمان کار را شناساسي کرده است و در صورت مساعد بودن هوا در روزهاي آينده شاهد شروع اين طرح خواهيم بود.



اکبريان در پايان افزود: اميدواريم در سال هاي آينده نيز بتوانيم اعتباراتي را براي اماکن مقدسه و مساجد و حسينه ها گرفته و شاهد رونق در اين اماکن باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۵:۳۳

27 Dec 2019