:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> 19 بهمن یکی از روزهای شاخص انقلاب است که نشانه بصیرت بختیاری هاست | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۰۲۳۱
دبیر کمیته بزرگداشت 19 بهمن استان:

19 بهمن یکی از روزهای شاخص انقلاب است که نشانه بصیرت بختیاری هاست

امام جمعه بلداجی با تاکید بر اینکه واقعه 19 بهمن باید به نسل های آینده منتقل شود بیان کرد: متاسفانه این واقعه مهم در تاریخ مکتوب انقلاب فراموش شده و ضروری است که این واقعه تاریخی احیاء شود.
19 بهمن یکی از روزهای شاخص انقلاب است که نشانه بصیرت بختیاری هاست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام علی رحمانی در نشست کمیته بزرگداشت 19 بهمن سال 57 سالروز بیعت بختیاری ها با حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کسی که گذشته افتخار آمیز خود را نداند نمی تواند آینده افتخارآمیزی هم برای خود داشته باشد.

رحمانی ضمن تشریح واقعه بیعت بختیاری ها با امام(ره) در 19 بهمن اظهار کرد: شاپور بختیار نخست‌وزیر رژیم منحوس پهلوی خطاب به حضرت امام(ره) تهدید کرد که اگر شلوغی‌های تهران ادامه پیدا کند، بختیاری‌ها را در دفاع از خود به تهران خواهد آورد.

وی افزود: مردم غیرتی و انقلابی بخش بلداجی و سایر نقاط استان در کاروانی متشکل از ۹۰ دستگاه اتوبوس از استان و با لباس‌های بختیاری و چوب و سلاح به تهران رفتند و به دفاع از امام(ره) در خیابان‌ها شعار "ما بختیاری‌ها از بختیار بیزاریم" طنین‌انداز کردند.

رحمانی با تاکید بر اینکه واقعه 19 بهمن باید به نسل های آینده منتقل شود بیان کرد: متاسفانه این واقعه مهم در تاریخ مکتوب انقلاب فراموش شده و ضروری است که این واقعه تاریخی احیاء شود.

وی نکته شاخص در این حرکت مردمی را بصیرت بختیاری ها دانست و اظهار کرد: این حرکت هوشمند و انقلابی خط بطلانی بود بر تفکرات باطل قوم گرایی.

رحمانی این حرکت باشکوه از زادگاه بختیار برای حمایت از انقلاب و امام(ره) را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: متاسفانه در تقویم انقلاب این حرکت مردمی پر رنگ دیده نشده و ثبت نشده است.

امام جمعه بلداجی گفت: اولین فتنه در انقلاب اسلامی انتصاب بختیار بود و در این برهه زمانی که فتنه ها همچنان ادامه دارد بختیاری ها و همه مردم ایران اعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را در دهه فجر امسال باشکوه تر از سالهای گذشته به نمایش می گذارند.
وی مستند سازی و اطلاع رسانی در خصوص این حرکت مردمی را ضروری دانست و تاکید کرد: باید در آگاهی سازی مردم نسبت به این واقعه و ثبت این روز در تقویم رسمی کشور اهتمام داشت.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۲۲

12 Jan 2020