۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: برخي از نشريات و رسانه هاي مکتوب محلي در تفاسير اخبار خود بر پايۀ حدسيات و شايعات استدلال مي کنند و عامل روحيۀ منفي گرايي در جامعه هستند.
26 دي ماه، روز اعلام بيعت و همراهي مردم بروجن با انقلاب اسلامي/برخي از رسانه هاي مکتوب محلي عامل روحيۀ منفي گرايي در جامعه هستند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به ۲۶ ديماه ۵۷، سالروز فرار شاه از کشور و به پايين کشيده شدن مجسمۀ شاهنشاهي در شهر بروجن گفت: اين روز اعلام بيعت و همراهي مردم شهرستان بروجن با انقلاب اسلامي است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به اقدامات چند سال اخير کشورهاي اروپايي و آمريکايي در راه اندازي پروژۀ اسلام هراسي در دنيا، گفت: متأسفانه سالهاست به بهانۀ مبارزه با تروريست و اينکه مسلمانان تروريست هستند، آمريکا و هم پيمانان آن با حضور نظامي در کشورهاي مسلمان به غارت منابع کشورها، نسل کشي، ترور و... پرداخته اند.

وي افزود: با توجه به موقعيت حساس و نقش اثرگذار ايران اسلامي در تحولات منطقه، شاهد آن هستيم که برخي حکام به ظاهر مسلمان کشورهاي اسلامي با کاهش قيمت نفت به منظور همکاري با کشورهاي غربي، سعي در ايجاد اختلال در چرخۀ اقتصاد و توليد کشور دارند.

خطيب نماز جمعۀ شهر بروجن بيان کرد: امروز جايگاه والا و ارزشمند کشور در عرصه هاي نظامي، پزشکي و درمان، مشارکت و بصيرت سياسي مردم و... بر کسي پوشيده نيست.

وي با بيان اين که همچنان از ناحيۀ اقتصادي و فرهنگي کشورمان آسيب پذير است تاکيد کرد: لازم است مسئولين با کاهش اتکاء اقتصاد کشور به نفت و اقدام جدي به منظور اصلاح اقدامات فرهنگي، مانع از وارد آوردن خسارت دشمن از اين دو ناحيۀ حساس شوند.

حسين نژاديان افزود: برخي از نشريات و رسانه هاي مکتوب محلي در تفاسير اخبار خود بر پايۀ حدسيات و شايعات استدلال مي کنند و عامل روحيۀ منفي گرايي در جامعه هستند.

جلوگيري از اسراف و تجملات در برگزاري مراسمات شادي و اندوه و مقابلۀ با دعانويسان، افراد رمال و سودجو که قصد سوء استفادۀ اعتقادي از مردم را دارند از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بروجن بود.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۱۲

2 Feb 2020