۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۰۲۲۳
امام جمعه کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه:

سفارت فرانسه بايد تخته شود/26 ديماه روز ايستادگي ملت ايران است

درب سفارت فرانسه بايد تخته شود تا ارزش اسلامي حجاب را همه ي کشورها نسبت به بانوان محجبه ما بدانند اين شرط لازم اصول ديپلماسي است.
سفارت فرانسه بايد تخته شود/26 ديماه روز ايستادگي ملت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با سفارش همگان به تقواي الهي در تمام شئون زندگي، اتفاق تلخ در مجلس شوراي اسلامي را از حوداث تلخي خواند که هدف دشمن است.

حجه السلام طباطبايي گفت: حرفهايي که علي مطهري از تريبون مجلس بيان کرد حرفهاي دشمنان اسلام است، اين حرفها پاشيدن نمک روي زخم هاي فتنه بود.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ با يادآوري اين نکته به علي مطهري که وي نماينده ملت است نه نماينده فتنه گران افزود: حرف هايي که آقاي مطهري از تريبون مجلس زد بیشتر از حد و حدود وی بود و او نبايد از جايگاه شهيد مطهري سوء استفاده کند.

حجه الاسلام طباطبايي با بيان اينکه آقاي مطهري اگر شما نماينده سران فتنه نيستيد چرا سران فتنه به شما نامه مي نويسند،چرا اتفاقات و فتنه سال 88 را محکوم نمي کنيد.

امام جمعه کوهرنگ قطع شدن نطق مطهري را از اشتباهات نماينده گان مجلس برشمرد و تصريح کرد "اين کار حرکت غلطي بود که با هياهو نطق يک نماينده را قطع کنند صبر مي کردند تا نطق وي تمام شود بعد وارد عمل مي شدند، اين مجلس عصاره ملت است، اين اغتشاشات در خانه ملت به ضرر نظام و برخلاف مجلس و خواست ملت است، همانگونه که مقام معظم رهبري بارها و بارها بيان داشتند که حرمت مجلس بايد حفظ شود و حرکاتي که در شان مجلس نيست نبايد انجام شود.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: يک حرکت مرموزانه و شيطنت آميزي را به مناسبت هفته وحدت و ميلاد حضرت محمد (ص) غير مستقيم شروع کردند، در حضور رهبري يا در جرايد يا در نامه نگاري ها، رهبري را به سوي سيره نبي اکرم نصيحت مي کنند که با روحيه عفو با خائنين برخورد کنند! اين آقايان چرا به سيره علوي اشاره نمي کنند، چرا حرکت هاي قاطعانه اميرالمومنين را در برخورد با خائنين بيان نمي کنند.

وي در ادامه با طرح اين سوال که آيا امروز نظام ما در حيطه ضعف است يا اقتدار؟ و آيا برخورد با اين افراد از زمان امام خميني(ره) سخت تر است؟ تاکيد کرد: چه کسي بايد جواب خانواده هاي شهداي فتنه را بدهد؟ چرا بايد براي افرادي که در جهت اهداف دشمن حرکت کردند بخشش کرد؟ اسناد اين فتنه گري ها موجود است اينها کودتا کردند، اصل نظام جمهوري اسلامي را هدف گرفته بودند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ حمله به دفتر روزنامه شارلي ابدو را نتيجه مار در آستين پرورش دادن بيان داشت و گفت: آنهايي که طالبان،داعش،النصره را پرورش مي دادند بايد به اين هم فکر مي کردند که الان دود آن به چشم خودشان مي رود.

حجه الاسلام طباطبايي در ادامه تصريح کرد: کشورهاي غربي و آمريکا از اين حرکت مي خواهند در جهت اسلام هراسي استفاده کنند، مسلمانان اهانت به مقدساتشان را نمي پذيرند و دست از آنها بر نمي دارند.

ايشان به اخراج کردن کاريکاتوريست روزنامه شارلي ابدو در سال 2009 بخاطر توهين به پدر سارکوزي اشاره کرد و افزودند: از اين تلخ تر اينکه عده اي از روزنامه نگاران داخلي به دفاع از شارلي ابدو مي پردازند و مدافع آن مي شوند، اين را بايد کجاي دلمان بگذاريم؟!

حجه الاسلام طباطبايي خواستار تعطيلي سفارت فرانسه در کشور شد و به سکوت تلخ وزارت کشور در مورد قانون جديد فرانسه براي صدور پاسپورت براي زنان ايراني بدون حجاب اشاره کرد و اعلام کرد: در دل کشور ما و در پايتخت ما، سفارت وقيح فرانسه ميخواهد حجاب را بردارد اما برخورد قاطع با اين سفارت انجام نمي شود.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: درب سفارت فرانسه بايد تخته شود تا ارزش اسلامي حجاب را همه ي کشورها نسبت به بانوان محجبه ما بدانند. اين شرط لازم اصول ديپلماسي است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ از 26 ديماه روز فرار شاه معدوم بعنوان روز ايستادگي ملت ايران نام برد و بيان داشت: با استقامت و ايستادگي ملت و مرجعيت بي نظير شيعه و رهبري امام عظيم الشان ما شاه ملعون کشور را ترک کرد که اين روز را بعنوان يکي از روزهاي پر افتخار کشور مي دانيم.

انتهاي خبر/1024ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۰۲

29 Dec 2019