۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۰۲۲۲
امام جمعه شهر اردل:

تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي نگذارند آمريکا ملت ايران را تحقير کند

تيم مذاکره کننده هسته اي از حق مسلم مردم کوتاه نيايند و نگذارند آمريکا ملت ايران را تحقير کند.
تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي نگذارند آمريکا ملت ايران را تحقير کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل اظهار داشت: سعادت بشريت در گروه توجه به معنويات است و انسان نبايد خود را اسير ماديات کند.

سلمانپورافزود: به دليل اهميتي که تقواي الهي دارد، انسان در همه حال به تذکر در اين خصوص نيازمند است چرا که زندگي دنيوي در انسان ها دل مشغولي ايجاد مي کند که گاهي باعث غفلت در اين زمينه مي شود، به همين دليل يادآوري و تذکر در مورد تقوا به صلاح مومنان است.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به فرارسيدن سالروز فرار شاه معدوم، گفت: در سال ۱۳۵۷ با ايستادگي و تظاهرات گسترده مردم ولايتمدار ايران براي از بين رفتن رژيم ستم شاهي پهلوي، شاه معدوم ناچار به فرار از کشور شد.

وي افزود: همچنين در ۲۷ ديماه ۱۳۳۴، فداييان اسلام نواب صفوي، طهماسبي، برادران واحدي و ذوالقدر با نثار جان خويش در راه اسلام و انقلاب اسلامي ايران، به مقام رفيع شهادت نايل شدند.

اين مقام مسئول ضمن تبريک به مناسبت هفته شوراي آموزش پروروش از مردم و اولياي محترم خواست تا در زمينه رفع مشکلات مدارس تعامل بيشتري داشته باشند.

سلمانپور با تاکيد بر اينکه مذاکره ‏کنندگان هسته‏ اي نگذارند آمريکا ملت ايران را تحقير کند، گفت: ايران خواستار لغو يک‏جا و يکپارچه تحريم‏ هاست و آمريکا حاضر به تعديل موضع خود درباره تحريم‏ ها نيست و بر تعليق گام به گام تحريم‏ها اصرار دارد.

امام جمعه اردل بابيان اينکه گره ‏زدن مسايل اقتصادي به مذاکرات هسته‏ اي نوعي اطمينان ‏بخشي به دشمن است اظهارکرد: اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات کشور در مسائل اقتصادي است و مسئولان بايد تلاش کنند که هرچه زودتر به تحقق برسد.

انتهاي پيام/1024ج/ ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۴۹

13 Feb 2020