۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۰۲۱۱
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان:

دهه فجر فرصتي مناسب براي پشتيباني از انقلاب اسلامي است

علي گرجي اولين جلسه ستاد بزرگداشت پيروزي شکوه مند انقلاب اسلامي ايران در شهرستان بن از گفت : دشمن قصد دارد انسجام و وحدت ميان مردم و انقلاب اسلامي را از بين ببرد و دهه فجر فرصتي مناسب براي آن است که به جهان ثابت کنيم پشتيبان انقلاب اسلامي خواهيم بود.
دهه فجر فرصتي مناسب براي پشتيباني از انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اولين جلسه ستاد بزرگداشت پيروزي شکوه مند انقلاب اسلامي ايران در شهرستان بن برگزار شد.


علي گرجي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در اين جلسه ضمن تشکر از تمامي مسئولين شهرستان بن براي مشارکت در برپايي يوم الله نهم دي ماه گفت: شهرستان بن يکي از شهرستان هاي نمونه و برتر استان است که هميشه در صحنه حضور داشته و مراسمات را با عظمت و شکوه خاصي برپا مي کنند.


گرجي ضمن اشاره به سه عنصر اساسي که مدنظر مقام معظم رهبري است گفت: اين سه عامل بايد در برنامه ريزي هاي ما به صورت محوري در نظر گرفته شوند.


وي مجسم کردن اين حقيقت را که عامل پيروزي انقلاب اسلامي حضور توده هاي عظيم مردم تحت رهبري امام راحل (ره) را يکي از اهداف اصلي برنامه ها دانست و افزود: تجليلي از خاطرات سرنوشت ساز آن روزها که تک تک لحظاتش مظلوم و ارمغاني براي آينده کشور است و تبلور حقيقت انقلاب اسلامي که در اوج اقتدار به فضل الهي قرار دارد از ديگر عواملي است که بايد در برنامه هاي امسال گنجانده شود.


گرجي تصريح کرد: امروز استکبار جهاني چنگ و دندان تيز کرده است تا نظام جمهوري اسلامي ايران را از بين برده و اقتدار را از ايران بگيرد به همين دليلي دهه فجر امسال بايد با شکوه و جلوه اي خاص برگزار شود.


رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: مقام معظم رهبري در ديدار خود با مردم قم د واقع راهبرد هايي اساسي براي برپايي هرچه با شکوه تر ايام يوم الله دهه فجر مطرح نمودند که بايد در اولويت هاي کاري ما قرار بگيرد.


وي افزود: طبق فرمايشات ايشان دست هاي پنهان و آشکار قصد دارند چهره رژيم پهلوي را در کشور به خورد جوانان بدهند و با وارد کردن شبهاتي در خصوص دفاع مقدس جوانان را از انقلاب اسلامي دور کند.


گرجي خاطر نشان کرد: برخي در زمان طاغوت فکر مي کردند با فرنگي شدن، رشد و پيشرفت خواهند کرد در صورتي که تمامي پيشرفت هاي ايران به برکت خون شهدا و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي است.


رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري دهه فجر را دهه شکر گزاري خواند و گفت: با عنايت ويژه خداوند متعال اين انقلاب به پيروزي رسيد و ما بايد در اين ايام شاکر خداوند باشيم.


وي به تهاجم فرهنگي اشاره کرد و گفت: تهاجمات فرهنگي که براي از بين بردن چهره واقعي پيامبر اکرم (ص) شروع شده صرفا به دليلي ۱۵ سال نخست وزيري بهائي تمام عيار شاه بوده که اسلام را دين اعراب مي خواند و ضرباتي را به ايران وارد کرد و دشمن به خيال خام خود مي خواهد ايران را وارد آن فضا ها کند.



رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از سيزده محور اساسي در برنامه هاي دهه فجر امسال خبر داد و گفت : دشمن قصد دارد انقلاب اسلامي ايران را و انسجام و وحدت ميان مردم را از ما بگيرد و دهه فجر فرصتي مناسب براي آن است که به جهان ثابت کنيم پشتيبان انقلاب اسلامي خواهيم بود.


گرجي گفت: از جمله اين محور ها به مردمي سازي بر اساس تبعيت از مقام عظماي ولايت و جوان گرايي برنامه ها مي توان اشاره کرد.


وي حضور جوانان و استفاده از ظرفيت هاي جوانان در برنامه هاي دهه فجر را امري ضروري خواند و گفت: اساسي ترين مخاطبان ما در مدارس ما و کانون هاي پرورشي فکر فرهنگي قرار گرفته و بايد توجه بيشتري به اين قشر شود.


رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از ديرگ محور هاي برنامه هاي دهه فجر عدالت گرايي، انگيزه گرايي،توانمدن سازي، مدرسه محوري ، رشادت سازي و هم افزايي و مسجد محوري عنوان کرد و گفت: دهه فجر دهه جشن و سرور است و بايد در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي اين دهه، دهه اي شاد براي مردم باشد.


وي تصريح کرد: برنامه هاي محوري ما در سه برنامه ورود امام در ۱۲بهمن و ميهماني لاله ها و راهپيمايي ۲۲بهمن برگزار خواهد شد که صرفا به قبار روبي و سخنراني ها و خواندن قطع نامه ها نبايد اکتفا کرد.


گرجي به سفرهاي شهرستاني استاندار اشاره کرد و گفت: اين سفرها نشان دهنده علاقه ميان مردم و مسئولين است و امري پسنديده و قابل ستايش است.


وي از تکميل سيستم هاي صوت در ستاد شوراي هماهنگي شهرستان ها تا بهمن ماه خبر داد و گفت: آيت الله جنتي مبلغ ۴۰۰ميليون ريال و قاسم سليماني استاندار محترم مبلغ يک ميليارد و هفتصد ميليون ريال براي اين امر کمک کرده و از اين پس براي برپايي مراسمات اين ستاد مشکلي وجود ندارد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۶:۵۸

27 Dec 2019