۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۰۱۹۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

برگزاری 670 برنامه‌ی فرهنگی مذهبی قرآنی در دهه فجر

670 برنامه‌ی فرهنگی مذهبی قرآنی با همکاری اعضا ی کمیته ی قرآن و هیئات مذهبی دهه فجر شهرستان بروجن به مناسبت ایام الله دهه فجر 93 برگزار می شود .
برگزاری 670 برنامه‌ی فرهنگی مذهبی قرآنی در دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بروجن گفت: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید الهیان خاطر نشان کرد: ترویج و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، حفظ و اعتلای فرهنگ اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی، افزایش و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، انتقال خاطرات و مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان، وفاق ملی و وحدت و... از جمله اهدافی است که در برنامه‌های دهه فجر سال جاری دنبال می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن ، برگزاری جشن شب‌های انقلاب در مساجد ، نصب بنر و پلاکارد با مضامین قرآنی‌، اعزام مبلغ ویژه، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را از جمله برنامه‌های قابل اجرا با همکاری اعضای ستاد کمیته قرآن و هیئات مذهبی در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به محور قرار دادن قرآن و تمسک به آن در تمامی برنامه ها، تصريح كرد: وظیفه ما مسئولان حفظ و حراست و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است لذا باید ایام دهه فجر را گرامی و زنده نگه داشت .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۱۹

30 Dec 2019