۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۰۱۸۱
فرماندار بروجن:

کميته هاي 29 گانه ستاد دهه فجر در بروجن تشکيل شد

فرماندار بروجن از تشکيل کميته هاي 29 گانه ستاد دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.
کميته هاي 29 گانه ستاد دهه فجر در بروجن تشکيل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بروجن، اظهار کرد: همه دستگاه هاي اجرايي با هم افزايي و نو آوري براي گراميداشت دهه فجر امسال در اين شهرستان مشارکت فعال داشته باشند.

فياضي گفت: دهه فجر ياد آور ارزش هاي ديني، استقلال و محور حق طلبي ملت ايران در برابر کفر، شرک، استکبار و صهيونيسم است و به ايران و مملکت اسلامي ما هويت داد.

وي ضمن بيان اين که ذهن جوانان را بايد به دستاوردهاي انقلاب اسلامي روشن کنيم افزود: انقلاب اسلامي دستاوردها و برکات بسيار مهمي به ارمغان داشته که حفظ، تبيين و تشريح اين دستاوردها از وظايف مهم همه مردم و مسئولان است.

فرماندار بروجن با بيان اين که اين انقلاب با سختي و خون دل‌هاي زيادي به دست آمده است گفت: انقلاب اسلامي با رهبري خردمندانه امام راحل(ره) و در ادامه آن با هدايت هاي مقام معظم رهبري برکات زيادي را نصيب ملت ايران کرده است.

فياضي با اشاره به اين که بيش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان بروجن اجرا مي شود گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، تجمع مردم انقلابي بروجن در سالن شهيد تند گويان، سرکشي از خانواده معظم شهدا در طول دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح پروژه هاي عمراني و راهپيمايي ۲۲ بهمن از جمله ي اين برنامه هاست.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۹:۲۳

27 Jan 2020