۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۲۰۱۶۹

شهرستان کيار به اندازه "سريال جومونگ" هم ارزش ندارد؟

چندي است علي رغم تصاوير ناب ارسالي از شهرستان کيار به صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري، اين شهرستان هيچ سهمي از تلوزيون استان چهارمحال و بختياري ندارد.
شهرستان کيار به اندازه "سريال جومونگ" هم ارزش ندارد؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار مدتي است هيچ تصوير و خبري از شهرستان کيار در شبکه تلوزیونی جهانبين پخش نمي شود و همين مساله باعث ناراحتي و دلخوري مردم شهرستان کيار خصوصا ساکنان بخش مرکزي از پخش صدا و سيماي مرکز استان چهارمحال و بختياري شده است.

رئيس صدا و سيماي مرکز استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار کيار بيدار دليل اين مساله را فقدان خبرنگار مورد تاييد صدا و سيما در شهرستان کيار عنوان کرد.

در ادامه پيگيري موضوع عدم پخش تصاوير شهرستان کيار از صدا و سيما دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کيار به کيار بيدار گفت: پس از آنکه خبرنگار صدا و سيما در شهرستان کيار از مسئوليت خود استعفا داد افراد واجدالشرايط متعددي به عنوان خبرنگار به صدا و سيما معرفي شدند که متاسفانه هيچ کدام از آنان مورد تاييد صدا و سيما قرار نگرفت.

مقصر کيست؟
در راستا معرفي و تاييد خبرنگار شهرستان کيار چه کساني و چه نهاد ها و ارگان هايي دخيل اند؟ چرا پس از آنکه فردي از اين مسئوليت استعفا مي دهد هيچ شخص ديگري به عنوان خبرنگار تاييد نمي شود؟ و چرا شهرستان کيار علي رغم توان و استعداد هاي بسيار متاسفانه در بي مهري و سکوت خبري قرار گرفته است؟

چگونه است که به سريالي که بارها و بارها از تلوزيون نمايش داده شده است و در عنوان آن کلمه ي افسانه خودنمايي مي کند ساعت ها زمان پخش اختصاص مي يابد اما به شهرستاني که بيش از ۶۰۰۰۰ نفر از ساکنان استان چهارمحال و بختياري را در خود اسکان داده است حتي دقيقه اي فرصت پخش اخبار و تصاويرش هم داده نمي شود؟

آيا اهميت بسياري از برنامه ها و سريال هاي تکراري در صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري از شهرستان کيار بيشتر است؟

و چرا اخبار و تصاوير برخي شهرستان ها دائماً در شبکه جهانبين در حال پخش است و متاسفانه از شهرستان هيچ خبري در شبکه جهانبين نيست؟

انتهاي پيام/1024ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

saeed
البته افسانه اسم فیلم هست اما بخشی از تاریخ کره هست ی کم بیشتر تحقیق کنید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۹:۰۷

27 Dec 2019