۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۰۱۵۴
یک فعال سیاسی:

قوه قضائیه با در نظر نگرفتن نام مهدی هاشمی، باید قاطعانه حکم وی را اعلام کند

ما از قوه قضائیه یک عدالت علوی را خواستاریم که در ارتباط با مفاسد مختلف و مخصوصا پرونده مهدی هاشمی به دور از اینکه اسم و رسم وی حکمش را تحت الشعاع قرار دهد، قاطعانه بخورد نماید.
قوه قضائیه با در نظر نگرفتن نام مهدی هاشمی، باید قاطعانه حکم وی را اعلام کند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، یحیی خواجعلی گفت: در وظیفه اصلی قوه قضائیه ایجاد عدالت است، اما عدالت در یک ملت شیعی اسلامی باید مشابه عدالت امیرالمومنین علی علیه السلام باشد همانطور که ایشان در مورد قبول کردن حکومت می فرماید: فقط به خاطر اینکه حق را اقامه کنم و جلوی باطل را بگیرم عمارت بر شما (مردم) را قبول کردم.

این فعال سیاسی افزود: ما از قوه قضائیه یک عدالت علوی را خواستاریم که در ارتباط با مفاسد مختلف و مخصوصا پرونده مهدی هاشمی به دور از اینکه اسم و رسم وی حکمش را تحت الشعاع قرار دهد، قاطعانه بخورد نماید.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه برای برخورد با مهدی هاشمی نیاز به یک حرکت انقلابی دارد و با قاطعیت با فاسدان اقتصادی برخورد کند، و باید بداند که امروز آبروی قضاوت اسلام و انقلاب در این پرونده ها در گرو احکام صادره این قوه می باشد، زیرا که مردم پیگیرانه و جدی این موضوع را دنبال می کنند که ببینند قوه قضاییه جمهوری اسلامی چگونه با این آقازاده ها برخورد خواهد کرد؛ آیا تفاوتی بین عوام مردم با آقازاده های رانت خوار قایل می شود یا نه؟

البته مردم با هوشیاری بالا قطعا در برقراری عدالت، قوه قضائیه را بر هر حکمی که صادر کند حمایت خواهند کرد، این قوه هم با حمایت و پشتیبانی مردم باید بتواند جلوی خائنین به نظام را بگیرد و آنها را با عدالت محاکمه کند.

انتهای خبر/1024ج/ الف 550
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۵۹

14 Feb 2020