۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۰۱۵۲
مدير كل ثبت اسناد واملاك استان:

افزايش 36 درصدي درآمدهاي ثبتي در چهارمحال و بختیاری

مدير كل ثبت اسناد واملاك استان چهارمحال و بختياري از افزايش ۳۶ درصدي درآمدهاي ثبتي تا پايان آذر ماه امسال نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
افزايش 36 درصدي درآمدهاي ثبتي در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز "محمدحسن بهادر" گفت: از ابتداي سال تا كنون حاصل تلاش كليه همكاران در واحدهاي ثبتي استان ۵۵ميليارد و ۶۶۴ ميليون و ۲۱۲هزار ريال بوده كه بيش از ۳۲ميليارد ريال آن درآمد دفاتر اسناد رسمي و بقيه مرتبط با ساير رديف هاي درآمدي شامل صدور اسناد كاداستري و فروش نقشه و پاسخ به استعلامات مي باشد.

وي افزود: در اين مدت قريب ۱۰۳هزار سند در ۶۹ دفتر اسناد رسمي استان و در سامانه ثبت آني معاملات به ثبت رسيده كه اسناد قطعي منقول و قطعي غير منقول و ذمه و وكالتنامه به ترتيب با رشد هاي ۱۵،۲۷،۱۶،۱۵ روبرو و اسناد گواهي امضاء،اجاره و اسناد متفرقه و نيز كاهش متوسط ۸ درصدي داشته است.

مدير كل ثبت اسناد واملاك استان با اشاره به اينكه در سال جاري افزايش تعرفه اي نداشتيم اين موفقيت و افزايش درآمد را حاصل تلاش بيشتر همكاران خود دانست و از آنان تشكر كرد و تصريح نمود: به يقين اين تلاش ها مورد قبول خداوند و رضايت مردم نيز خواهد بود.

گفته مي شود تا پايان آذر ماه امسال ۲۱۸ هزار و۱۰۰ خدمت به مردم ارائه شده كه بيش از ۸۰درصد آن در فضاي الكترونيكي انجام گرديده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۰:۴۷:۱۸

5 Aug 2020