۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۰۱۴۶
تحليلگر مسائل حقوقي:

قوه قضائيه بازوي عدالت مداري نظام اسلامي است

قوه قضائيه بازوي عدالت مداري نظام جمهوري اسلامي ايران است زيرا مهمترين مسئوليت قوه قضائيه مبارزه با جرم و تخلف و اجراي قاطعانه عدالت است.
قوه قضائيه بازوي عدالت مداري نظام اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از هفت چشمه، حامد قياسي تحليلگر مسائل حقوقي با بيان اينکه قوه قضائيه مقتدر و بازوي عدالت در نظام جمهوري اسلامي ايران است اظهار داشت: معرفي مفسدان اقتصادي و اقدامات خلاف آنان ،عدالت مداري نظام اسلامي را به اثبات مي رساند و اميد را در جامعه افزايش مي دهد.

قياسي اظهار کرد: عدالت محوري نظام اسلامي نه تنها مردم کشورمان بلکه نظام جهاني را نيز به نظام اسلامي علاقمند مي کند و از سوي ديگر رعايت اين حد و مرزهاست که مي تواند جامعه اسلامي را در تحقق عدالت اسلامي موفق کند.

وي افزود: مهم نيست کسي که فساد اقتصادي ايجاد کرده آقازاده يا بنده زاده است يا به چه بخشي از نظام متصل است. مهم حفظ سلامت نظام است که همه در قبال آن مسئوليم چرا که با فداکاري هزاران شهيد و ايثارگر به دست آمده است و ماهيت آن گسترش عدالت است.

اين تحليلگر مسائل حقوقي گفت:هر کس در هر جايگاه دچار مفسده اقتصادي شد بايد شناسايي و به مردم معرفي گردد تا اميد و اعتماد مردم به نظام اسلامي که الگويي براي جهانيان است بيش از گذشته شود.

انتهاي پيام /1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۰:۴۷

4 Feb 2020