۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۰۱۱۰
مدیرکل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رسانه ها بهترین وسیله انتقال فرهنگ و هویت یک ملت اند

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصحاب رسانه را صاحبان فکر و اندیشه در جامعه دانست و گفت: بدون شک رسانه ها یکی از بهترین وسایل انتقال فرهنگ و هویت یک ملت اند.
رسانه ها بهترین وسیله انتقال فرهنگ و هویت یک ملت اند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز جواد کارگران در همایش روز بسیج رسانه در شهرکرد، اصحاب رسانه را صاحبان فکر و اندیشه در جامعه دانست و گفت: بدون شک رسانه ها یکی از بهترین وسایل انتقال فرهنگ و هویت یک ملت اند.

کارگران اظهار کرد: کارکرد رسانه ها به دو بخش ملی و فراملی و منطقه ای تقسیم می شود که در سطح ملی اصحاب رسانه می توانند با توجه به توان داخلی خود اعتماد به نفس و امید را در جامعه نهادینه کنند.

وی افزود: در بخش جهانی نیز رسانه ها رسالت سنگینی در خصوص تبیین ارزشهای دینی، اسلامی و انقلابی در زمینه فراهم سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) به جهانیان را بر عهده دارند.

کارگران با اشاره به جنگ نرم دشمن و هجمه هایی که علیه کشور به راه انداخته اند تصریح کرد: این وظیفه رسانه هاست که به نوعی مقابله کنند و در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به ارتباط خوب و همدلی بین اداره کل ارشاد و بسیج رسانه بیان کرد: برگزاری کارگاههای فنی و تخصصی در جهت ارتقای سواد رسانه ای از ضروریات است که خوشبختانه در استان در حال برگزاری است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۸:۰۳

10 Jan 2020