۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۰۰۲۴
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ضرورت اسکان مسئولان شهرستانی در محل خدمت

تمامی مدیران شهرستان شامل فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها، باید در محل خدمت خود سکونت داشته و همواره در دسترس باشند.
ضرورت اسکان مسئولان شهرستانی در محل خدمت
به گزارش جهانبین نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با فرمانداران و بخشداران استان گفت: تمامی مدیران شهرستان شامل فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها، باید در محل خدمت خود سکونت داشته و همواره در دسترس باشند.

قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: حرکت مدیران و مسئولان چهارمحال و بختیاری در مسیر قانون نیز ضروری بوده و رعایت اعتدال و توجه به توازن منطقه‌ای در تمامی امور مربوط به توسعه استان باید مورد توجه آنان باشد.

وی افزود: همایش‌های آموزشی، ویژه مسئولان شهرستانی در چهارمحال و بختیاری نیز با هدف ارائه آموزش‌‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف، به مدیران شهرستانی و ارتقای توان علمی و کارشناسی آنان، برگزار می‌شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری، توانستند از آبان سال ۱۳۹۲ تاکنون، دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، از محل اعتبارات مازاد بودجه، برای استان جذب کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری سفرهای شهرستانی و حضور در بخش‌ها، شهرها، روستاها و مناطق محروم استان و بررسی مشکلات مردم از نزدیک، نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات و تسهیل در اجرای برخی امور شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستانی و استانی در چهارمحال و بختیاری، موظفند تا نتایج مصوبات صورت گرفته در این سفرها را بررسی و مشکلات موجود بر سر راه آن‌ها برطرف کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۵۰

28 Dec 2019