۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۰۰۱۶
آه جبهه کو برادرهاي من...

ديدار رزمندگان گردان هاي يا زهرا و امام سجاد(ع) چهارمحال و بختياري در سالروز عمليات کربلاي ۵

همزمان با سالروز عمليات غرورآفرين کربلاي ۵، رزمندگان و مسئولین گردان هاي يا زهرا و امام سجاد(ع) تيپ حضرت قمر بني هاشم (ع)چهارمحال و بختياري در شهرکرد گردهم آمدند.
ديدار رزمندگان گردان هاي يا زهرا و امام سجاد(ع) چهارمحال و بختياري در سالروز عمليات کربلاي ۵
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، در اين نشست که  با حضور ارکان و کادر گردان هاي يا زهرا (س) و امام سجاد(ع) چهارمحال و بختياري همزمان با سالروز عمليات کربلاي ۵ در مجتمع رفاهي لاله شهرکرد برگزار شد، جمعي از فرماندهان اين گردان ها به بيان خاطرات و اهميت خاطره گويي و روايت نويسي جنگ پرداختند.

در اين مراسم، محمد (جمعه علي) کياني هرچگاني، فرمانده وقت گردان امام سجاد (ع) استان در عمليات کربلاي ۴ و کربلاي ۵ و مسول برگزاري اين نشست با بيان اينکه تيپ پر افتخار قمر بني هاشم (ع) استان نقش بسزايي در کنترل و پيگيري عمليات هاي مختلف جنگ را ايفا کرده است گفت: بيان رشادت هاي اين مجموعه مومن و ولايتمدار بر کسي پوشيده نيست .

وي افزود: رزمندگان و يادگاران هشت سال دفاع مقدس امروز بيش از ديگر ايام عمر خود نقش مهم و وظيف اي سنگين برعهده دارند و آن وظيفه عبارت است از اينکه ماموريت جنگ تحميلي را براي نسل جديد بازگويي و خاطرات ايثار و اهداف هشت سال جنگ تحميلي را براي آنان روايت کنند.

سيد رحيم موسوي، دبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، با بيان اينکه اين مراسم نخستين گردهمايي رزمندگان و کادر گردان هاي فعال چهارمحال و بختياري در هشت سال دفاع مقدس بوده است گفت: تکميل چارت رزمندگان جنگ ، تجديد ديدار رزمندگان با يکديگر، پاسداشت مقام شهداي استان و تاکيد بر بازگويي خاطرات توسط رزمندگان از جمله اهداف برگزاري اين گردهمايي بود.

در اين برنامه فرماندهان ديگري اعم از سردار غلامعلي حيدري،جمشيد علي بابايي، اردشير(مجتبي) نوريان هم به بيان خاطرات جنگ تحميلي پرداختند.

در پايان از فرماندهان و خانواده هاي شهداي استان در جنگ تحميلي تجليل شد.

انتهاي خبر/1024ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۱۹

28 Dec 2019