۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۹۹۷۸
مشاور و کارشناس خانواده:

مرد نگهبان خيمه خانواده است

مرد نگهبان خيمه خانواده است و نسبت به آنان‏ مسئول بوده و زن نیز بر خاندان همسر و فرزندان او مسئول است.
مرد نگهبان خيمه خانواده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، خانم پيردهقان مشاور و کارشناس خانواده در همايش زندگي اسلامي در فرزند پروري که ديروز در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامي شهرستان اردل با حضور برادران و بانوان بسيجي برگزار شد به جايگاه والاي خانواده در اسلام اشاره و تصريح کرد: زن و مرد بايد لباس يکديگر باشند، يعني عيوب وکاستي‌هاي يکديگر را بپوشانند.

پيردهقان از زن به عنوان بستر آرامش زندگي ياد کرد و افزود: فشارهاي روحي، دشمن آرامش است و مانند يک کاغذ که چروک مي‌شود، انسان را مچاله مي‌کند.

وي افزود هيچ خانواده‌اي به موفقيت نمي‌رسد مگر زن خانواده، مديري خوب باشد و بتواند مشکلات و آسيب‌هاي ممکن در يک خانواده‌ را مهار و مديريت کند.

اين کارشناس خانواده اظهار کرد:مرد نگهبان خانواده است و موظف است براي اداره زندگي طرح و برنامه بريزد،زن و فرزندان را از نظر مالي فکري و بدني حمايت کند و هزينه زندگي آنان را تامين نمايد و زن نيز در اين مسئوليت معاون و همکار مرد است و علاوه اينکه خود در حوزه داخلي منزل سه وظيفه اصلي دارد که مديريت کردن لازمه آن است از اين رو نقش زن در مديريت خانه و خانواده اگر بيش تر از مرد نباشد کم تر نيست.

پيردهقان گفت: زن و مرد در خانواده يک واحد را تشکيل ميدهند و يک روحند در دو بدن،از اين رو وظايف آنان در خانواده اشتراک آنان در مديريت را اقتضا مي کند به همين سبب است که اسلام هر دو را در حوزه خانواده مسئول ميشمارد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۷:۳۸

27 Dec 2019