۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۹۹۶۰

حماسه نه دي رفراندم ملي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي و رهبرانقلاب اسلامي

امام جمعه بن گفت: حماسه نهم دي ماه رفراندمي ملي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي و و رهبرانقلاب اسلامي بود.
حماسه نه دي رفراندم ملي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي و رهبرانقلاب اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن ضمن دعوت مردم به رعايت تقواي الهي گفت: طبق خطبه۱۹۱ نهج البلاغه امام علي عليه السلام با رعايت تقواي الهي حق خداوند متعال را رعايت کرده ايم.


غضنفري افزود: پرهيزگاري فقط با قدرت خداوند متعال محقق مي شود و از تقوا بايد براي رسيدن به خدا کمک گرفت.


وي ضمن اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: همه ما براي حرکت از ظلمت به سوي نور به يک هادي نيازمنديم، در انقلاب اسلامي نيز هدايت گري هاي امام خميني (ره) مثالي بارز است چراکه بدون هدايت ايشان انقلاب اسلامي پيروز نمي شد.


غضنفري گفت: عدم آگاهي از وظايف هايمان در برابر رهبر خود، سبب منحرف شدن از مسير اسلام مي شود.


وي در ادامه خطبات هفته گذشته، شکر نعمت وجود امام را از ديگر وظايف مردم در برابر رهبري دانست و گفت: بايد خدا را به دليل حضور نعمت بزرگ ولايت فقيه و رهبري که عنايتي از سمت خداوند متعال است شاکر بود.


غضنفري تصريح کرد: اصل وجود و بقاي ما به خاطر امام زمان بوده و اگر زمين از حجت خداي متعال خارج شود هر آن چه در آن است هلاک و نابود خواهد شد.


امام جمعه بن علت نام گذاري هفته وحدت را گسترش اتحاد ميان شيعه و سني عنوان کرد و گفت: اختلافاتي که بر سر ميلاد پيامبر اکرم (ص) وجود دارد عاملي براي ايجاد تفرقه شده بود که با درايت رهبري امام خميني (ره) و نام گذاري اين هفته به نام هفته وحدت اتحاد شيعه وسني افزايش يافت.


وي خاطر نشان کرد: اشتراک ميان شيعه و سني بيشتر از اختلافات بوده و نبايد اختلافات جزئي عاملي براي سوء دشمنان شود.


غضنفري گفت: دشمنان اسلام به خوبي مي دانند تا زماني که انسجام و وحدت در جامعه اسلامي حاکم باشد نمي توانند به کشور حاکم و مدير شوند و تمام توان خود را براي از بين بردن اين اتحاد گذاشته اند.


وي افزود: برخي علت سکوت امير مومنان علي عليه السلام را گذشتن از حق عنوان مي کنند که اين فرضيه اي باطل است چراکه امام علي عليه السلام براي ماندن اسلام اين کار را نمودند.


غضنفري با يادواري هفدهم دي ماه سالروز اجراي توطئه کشف حجاب توسط رضاخان گفت: در جامعه امروز نيز شاهد کشف حجاب بوده و به گونه اي ديگر مي خواهند توطئه اي را که با اتحاد مردمي و فهم بالاي مردم شکست خورد را بار ديگر در جامعه اجرا کند.


وي استفاده از شبکه هاي ماهواره اي و وارد کردن شبهات در پوشش اسلامي و حجاب را يکي از شگرد هاي آنان عنوان کرد و گفت: الگوي پوشش اسلامي پاسخ گوي تنوع گرايي و آزادي خواهي نيست و يا حجاب مانع ورود بانوان در جامعه، شبهاتي است که براي اين امر استفاده شده در صورتي که ما شاهد حضور بانوان محبه کشورمان حتي در جوامع بين الملل هستيم.


غضنفري بر بروي سکو رفتن بانوي چادري و استفاده از وزراي خانم با حجاب کامل در کابينه دولت را دو مثال عيني براي حضور فعال بانوان در جامعه عنوان کرد و گفت اين ها همه دليلي براي باطل کردن شبهات دشمنان در مقوله حجاب است.


وي هوشياري مسئولين و تلاش آنان را در مباحث حجاب يکي از الزامات دانست و گفت : مسئولين ما بايد در اين زمينه اهتمام جدي ورزيده تا برنامه هاي دشمنان نقش بر آب شود.


غضنفري گفت: حماسه نهم دي ماه بار ديگر کشور را بيمه کرده و داراي آثار و برکات داخلي و خارجي بسياري بوده است.


وي افزايش اقتدار و استحکام نظام را يکي از برکات اين روز دانست و گفت: زماني اقتدار کشور مورد حمله قرار گرفت که با هوشياري مردم و هدايت گري هاي مقام معظم رهبري نه تنها کشور اقتدارش را از دست نداد بلکه روز به روز شاهد افزايش اين اقتدار بوده ايم.


امام جمعه بن گفت: کنار رفتن نقاب برخي چهره ها از ديگر برکات اين حماسه بوده چرا که اگر اين افراد با اين نقاب ها در کرسي هاي مديريتي کشور قرار مي گرفتند کشور رو به نابودي کشيده مي شد.


غضنفري گفت: حماسه نهم دي ماه رفراندمي ملي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي و و رهبرانقلاب اسلامي بود؛ آن هم نه تنها با اعلام رسمي رفراندم بلکه با حضور خود جوش مردمي، مردم ثابت کردند پشتيبان ولايت فقيه بوده و هستند.


وي گفت: در اين فتنه چهره واقعي دشمنان اسلام آشکارا شد و مردم ملموسانه جنگ نرم را باور کردند و بصيرت خود را بالا بردند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۹:۳۸

30 Dec 2019