۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۹۹۴۰
خطيب نماز جمعه شهر بروجن:

وحدت ميان شيعه و سني امري ضروري و غير قابل انکار است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که وحدت ميان شيعه و سني امري ضروري و غير قابل انکار است تاکيد کرد:اين وحدت مانع از توطئه هاي استکبار و کشورهاي غربي در ميان ملت هاي مسلمان میشود.
وحدت ميان شيعه و سني امري ضروري و غير قابل انکار است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن فرا رسيدن سالروز ولادت باسعادت پيامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفي (ص ) و آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبريک و تهنيت گفت و افزود: هفته وحدت سبب مي شود مسلمانان شيعه و سني از تفرقه و پراکندگي به دور بمانند.

حسين نژاديان ضمن اشاره به اتفاقات منطقه اي و بين الملل، وحدت ميان شيعه و سني را امري ضروري و غير قابل انکار عنوان کرد و گفت: اين وحدت مانع از توطئه هاي استکبار و کشورهاي غربي در ميان ملت هاي مسلمان است.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: متأسفانه تدابير غلط برخي از کشورهاي مسلمان همچون عربستان و قطر در حمايت از گروه هاي تروريستي مستقر در منطقه و عرضۀ نفت با قيمت پايين به منظور وارد آوردن خسارت به اقتصاد ايران و ساير کشورهاي اسلامي، ريشه در اختلاف افکني و توطئه هاي کشورهاي غربي دارد.

حسين نژاديان، اين مشکلات و بي تدبيري ها را، چالش هايي عنوان کرد که توسط سرويس هاي جاسوسي و دستگاه هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس به سران خود فروخته و فريب خوردۀ اين کشورهاي مسلمان تحميل شده است.

خطيب نمازجمعه شهر بروجن با اشاره به رزمايش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران در وسعتي فراتر از مرزهاي آبي و خاکي کشورمان، اين رزمايش را به لحاظ حجم نيرو و استفادۀ ميداني از جنگ افزارهاي پيشرفته و شليک موشک ها در دوران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بي سابقه و کم نظير خواند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به پيام اين رزمايش (ما مي توانيم امنيت منطقه را برقرار کنيم) افزود: توان نظامي و عملياتي فرزندان اين مرز و بوم در دفاع از تماميت ارضي کشور ستودني و قابل تقدير است.

انتهاي پيام/1024ج/540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۶:۵۰

27 Dec 2019