۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۹۸۹۸
حجت الاسلام عباسي؛

در برخورد با فتنه گران هيچگونه عطوفتي جايز نيست

انتظار مردم و حکومت از قوه قضائيه اين است که هرچه زودتر به دادگاه سران فتنه رسيدگي شود و مطابق با عدل اسلامي با آنها رفتار شود.
در برخورد با فتنه گران هيچگونه عطوفتي جايز نيست
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت الاسلام مصطفي عباسي، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار گفت: در مورد فتنه چيزي که مد نظر سران فتنه بود صرفا بحث رسيدن به قدرت نبود و در اصل بر اندازي نظام مورد نظر سران فتنه بود. در شعارها و مطالبي که سران فتنه مي گفتند مشهود است که هدف اصلي آنها تغيير نظام بود، در ظاهر آنها به عوام فريبي و مظلوم نمايي پرداختند ولي در باطن شخصيت خبيثی داشتند که به دنبال اجراي نقشه دروني خود بودند، به همين خاطر عملکرد آنها، فتنه نام گذاري شد.

وي افزود: قوه قضائيه وظيفه دارد با توجه به مسئوليت بسيار سنگيني که بر عهده دارد در برخورد با فتنه گران هيچ گونه عطوفتي به خرج ندهد. زيرا آنها بر عليه مصالح و مواضع اصلي نظام عمل کردند و شايسته است هيچ گونه رأفت و مهري در برخورد با آنها صورت نگرفته و هرچه زودتر دادگاه رسيدگي به پروندهايشان برگزار شود. انتظار مردم هم همين مطلب است که هرچه زودتر به دادگاه آنان رسيدگي شود و مطابق با عدل اسلامي با آنها رفتار شود.

اين کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: فتنه ۸۸ شروع فتنه هاي بزرگتر بر عليه نظام بود. به همین دلیل بایستی با زنده نگه داشتن واقعه عظيم ۹ دي و درس گرفتن از آن، از بروز توطئه های مشابه جلوگیری شود.

حجت الاسلام عباسي اضافه کرد: با توجه به وقايع سال ۸۸ و دير بيدار شدن برخي از خواص ضرباتي به نظام وارد شد لذا به خاطر اينکه اين اتفاقات دوباره تکرار نشود اين واقعه بايد هر سال يادآوري شود تا دوباره نظام را دچار هزينه نکند.

وی رمز پيروزی نظام در سال ۸۸ را پايندی مردم به مقدسات و اسلام ناب محمدی و واقعه کربلا مطرح نمود و گفت: از ديگر عوامل پيروزی مردم بر فتنه روشنگري های مقام معظم رهبری و برخی دلسوزان جامعه براي مردم بود، و پشتيبانی مردم از ولايت و پشت سر ولی حرکت کردن و نيز بالا رفتن بصيرت مردم در بحث فتنه و شناخت دوست و دشمن علت هاي عبور مردم از فتنه و پيروز نظام بر فتنه گران بود.

مسئول نمايندگي بنياد تعاون سپاه خاطر نشان کرد: امروز هم دشمن براي فتنه انگيزی برنامه ريزی مي کند که روش هايی را هم دنبال می کند که يکي از آنها فتنه بين مسلمين از طريق تفرقه بين جوامع و ملل هاي مسلمان جهان و منطقه می باشد که از طريق فرقه های خودساخته خود مانند داعش، وهابيت و امثال آنها اين هدف را دنبال مي کند.

وي ايجاد سرگرمي هاي شهواني-سياسي و ترويج افکار باطل بين مردم، ايجاد ترس در دل خواص جامعه که در نهايت باعث ترس در بين مردم مي شود، دور کردن مردم از معنويت و اسلام که با اين ترفند دين را از زندگي مردم جدا کند، سوق دادن مردم به ثروت اندوزي و از بين بردن گذشت در جامعه، مصرف گرايي، شايعه پراکني و ايجاد جنگ هاي رواني مخصوصا نسبت به بزرگان و سرمايه هاي نظام و ايجاد ترديد و نااميدي در بين مردم نسبت به نظام و ولايت فقيه، را از ديگر روش هاي دشمن براي فتنه هاي پيش رو معرفي کرد.

انتهاي خبر/1024ج /۵۵۰الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۴:۳۳

6 Feb 2020