۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۹۸۹۵
مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد:

در ۹ ديماه 88 خون حسيني مردم به جوش آمد و بساط فتنه گران را جمع کرد

علي رقم تمام برنامه ريزي ها و نقشه هايي که دشمنان در سال ۸۸ داشتند به برکت خون امام حسين عليه السلام و شهداي کربلا که به کشور برگرشت و فتنه گران به اهداف خود نرسيدند.
در ۹ ديماه 88 خون حسيني مردم به جوش آمد و بساط فتنه گران را جمع کرد
دکتر معتمدي در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: ملت ايران يک ملت حسيني است، فرهنگ عاشورا در تار و پود اين ملت تنيده شده و امام حسين عليه السلام معشوق اين ملت است.

وي افزود: وقتي که جريان فتنه حماقت کرد و به هتک حرمت عاشورا رسيد براي ملت قابل تحمل نبود و غيرت ملت به جوش آمد و مردم خودجوش وارد ميدان شدند اين از برکات جريان عاشوراست، عاشورا و نهضت امام حسين برکات زيادي براي مسلمانان داشته و مصداق آن حضور مردم و جمع کردن بساط ناامني در کشور بود.

اين استاد دانشگاه تصريح کرد: علي رقم تمام برنامه ريزي ها و نقشه هايي که دشمنان در سال ۸۸ داشتند به برکت خون امام حسين عليه السلام و شهداي کربلا که به کشور برگرشت و فتنه گران به اهداف خود نرسيدند.

معتمدي خاطرنشان کرد: وقتي غيرت حسيني مردم به جوش آمد و فتنه گران هم حماقت کردند و به مقدسات مردم ورود پيدا کردند، همه وارد صحنه شدند زيرا ديگر بحث انتخابات نبود و به عزيزترين الگوي شيعه توهين شده بود و تحمل آن براي مردم غير ممکن بود و متوجه شدند که اين از يک بحث جناحي و قدرت طلبي فراتر است.

وي گفت: ۹ دي از برکات قبام عاشورا براي ملت ايران بود چنانچه در گذشته هم هر گاه جرياني در کشور رخ مي داد نهضت و آموزه هاي سيدالشهدا چاره ساز مي شد و چشم فتنه ها را کور مي کرد که از مصاديق تاريخي آن مي توان به جنگ چالدران اشاره کرد که سپاه ايران با شعار امام حسين عليه السلام به ميدان مي رفتند.

اين کارشناس مسائل سياسي اضافه کرد: نمونه بارز و شاخص ديگر مي توان عاشوراي سال ۵۷ که نقطه عطف انقلاب مي باشد که راهپيمايي روز عاشوراي سال ۵۷ کمک بزرگي به پيروزي انقلاب اسلامي شد.

انتهای خبر/ 1024ج/550 الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۹:۵۳

1 Jan 2020