۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۱۹۸۸۹
حجت الاسلام پورخاقان:

ولايت فقيه ، محوري ترين و کليدي ترين رکن نظام جمهوري اسلامي ايران است

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان ولايت فقيه را محوري ترين و کليدي ترين رکن نظام جمهوري اسلامي ايران دانست.
ولايت فقيه ، محوري ترين و کليدي ترين رکن نظام جمهوري اسلامي ايران است
به گزارش  جهانبین نیوز حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در جمع مردم ولايتمدار لردگان با گراميداشت هفته بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت و سالروز حماسه 9دي، گفت: فتنه غباري است که باعث مي شود انسان حقايق را نبيند.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان، در ادامه به عوامل فتنه اشاره کرد و افزود: دشمن فکر کرد مي تواند مثل انقلاب هاي ديگر از جمله انقلاب الجزاير که بيش از يک ميليون نفر کشته داد تا پيروز شد در رهبران آنها نفوذ کند.

پور خاقان اضافه کرد: همزمان با پيروزي انقلاب ابتدا بختيار را علم کردند که يک مهره از قبل تعيين شده دشمن بود شايد بتوانند راه انقلاب را تغيير دهند ولي ناکام ماندند بعد از آن جريان ملي گرايي را با حضور بازرگان راه اندازي کردند و حضرت امام(ره) قاطعانه به ملي گراها فرمودند فقط جمهوري اسلامي نه يک کلمه بيشتر و نه يک کلمه کمتر و در 12 فروردين 57 جمهوري اسلامي با بيشترين اراي تصويب شد .

پورخاقان خاطر نشان ساخت: دشمن از پا ننشست و گفت در شخصيت هاي دلخواه رسوب خواهيم کرد که با انتخاب بني صدر ضربه هايي به نظام وارد شد و اين هم با هوشياري امام و بيداري ملت برداشته شد .

وي يادآورد شد: دشمن با ترفندي ديگر جنگ عراق عليه ايران را راه اندازي کرد و با پيروزي رزمندگان صحنه ماجرا اينجا هم عوض شد .

پورخاقان ادامه داد: دشمن در مرحله اي ديگر مسئله ولايت فقيه را مطرح ساخت و گفتند فقيه سازي مي کنيم و دشمن خوب مي دانست عنصر اساسي در جمهوري اسلامي ولي فقيه است که او را هدف قرار دادند ولي باز هم نقشه هاي شوم آنها نقس بر آب شد .

وي افزود: دشمن مسئله قائم مقامي را مطرح کرد تا بتواند از اين راه به نظام ضربه اي را وارد کند و امام خميني (ره) بار ديگر دست آنها را خواند و آنها را مأيوس کرد. که بعد از امام (ره) مجلس خبرگان با آگاهي کامل رهبري جامعه را معرفي کردند و زکاوت و هوشمندي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي در منصب رهبري زبان زد عام و خاص گرديد.

پورخاقان تصريح کرد: دشمن مأيوس، بار ديگر بپا خواست و غائله ي دانشگاه را راه اندازي کرد که آن هم با حضور ملت بصير و آگاه خنثي شد .

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان، تأکيد کرد: دشمن خسته، با تلاش شبانه روزي به نتيجه نرسيد و ناچار در انتخابات رياست جمهوري وارد شد و فتنه  88 را راه اندازي کرد  که در اين فتنه اشخاص بي بصيرتي همچون موسوي و کروبي فريب دشمن را خوردند و غباري آلوده در جامعه به راه انداختند که تعدادي از مردم ناآگاه جامعه در اين غبار سرگردان شدند .

وي در پايان اشاره کرد: دشمن از اين رمز غافل است که ملت ايران با داشتن رهبري فرزانه  و حکيمانه هرگز فريب دشمن را نخواهد خورد و ملت شريف ايران با مشت گره کرده فرياد خواهند زد "مرگ بر آمريکا"، " مرگ بر ضد ولايت فقيه". 

انتهاي پيام1020ج / 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۴۰

11 Jan 2020