۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۹۸۸۶
گفتگوي با يکي از مجروحان فتنه 88 در تهران:

هنوز هم سردردهاي ناشي از پرتاب سنگ فتنه گران آزارم مي دهد

بر اثر ضربه سنگ فتنه گران به کلاه کاسکت روي سرمان، از آن زمان به بعد سردرد عجيبي به بنده دست مي دهد اين در حالي است که تا آن روز هيچ سردردي نداشتم.
هنوز هم سردردهاي ناشي از پرتاب سنگ فتنه گران آزارم مي دهد
به گزارش جهان بین نیوز، صادق پيرمحمدي بارده اي اهل و ساکن شهرکرد، در سال 1388 به عنوان يکي از کارکنان نيروي انتظامي تهران مورد هجمه و حمله آشوبگران و فتنه انگيزان قرار گرفت و از ناحيه سر و انگشت پا مورد مجروحيت قرار گرفت.

به همين مناسبت  پايگاه خبري تحليلي بام ايران خبر گفتگويي را با اين شاهد عيني حوادث  1388 اختصاص داده است:


بام ايران خبر: خودتان را معرفي کنيد و بفرماييد شما در روزهاي فتنه سال 1388  در کجا حضور داشتيد ؟

بنده صادق پيرمحمدي بارده اي اهل و ساکن شهرکرد از کارکنان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي هستم.در زمان فتنه 88 بنده به عنوان يکي از نيروهاي نظامي در يگان ويژه نيروي انتظامي تهران بزرگ خدمت مي کردم. ما در پي دستوري که ابلاغ کرديم در ساعت 9و نيم شب  24 خرداد درخيابان آزادي مستقر شديم و شاهد تجمع عده  زيادي از مردم در اين خيابان بوديم  که با توهين به نظام و رهبري و ولايت فقيه جو عمومي را به هم ريخته بودند . افرادي که براي تخريب اماکن عمومي مثل مسجد، بانک ، ايستگاه هاي اتوبوس، تجهيزات شهرداري و اتوبوس هاي شرکت واحد از هيچ چيز ابايي نداشتند

بام ايران خبر:ماموريت شما در حوادث اين روز ها چه بود؟

حضور ما به خاطر کم کردن خسارات به اموال و افراد بود، اما اين گروه که معلوم نبود از کجا دستور و خط مي گرفتند هر از چند گاهي شدت خشونت خود را بيشتر مي کردند، و برخي مردم هم تحت تاثير جو قرار گرفته  و وارد اين آشوب ها مي شدند. در آن شب ما مامور به دعوت مردم به آرامش و متفرق ساختن آشوبگران بوديم .

بام ايران خبر:برخورد فتنه گران با يگان هاي نيروي انتظامي و ديگر اقشار چگونه بود؟

اعتراضات فتنه گران و آشوبگران بسيار خشن و با عصبانيت همراه بود به حدي که به سمت نيروي انتظامي و محافل عمومي، سنگ و چوب و نرده آهني پرتاب مي کردند. آنها با آتش زدن بانک ها و مغازه هاي اين خيابان و همچنين هتک حرمت به مساجد و برخورد فيزيکي با افراد چادري و بسيجي و کساني که دل در گرو انقلاب داشتند مي خواستند بغض خود را خالي کنند

بام ايران خبر:در مورد نحوه مجروحيت و آسيب ديدگيتان توضيح دهيد.

در حين گشت زني با موتورسيکلت در خيابان آزادي بود که آشوبگران از بالاي پل هوايي(عابرپياده)  با پرتاب سنگ و بلوک سيماني، من و راکب موتور را مورد حمله قرار دادند و با وجود اينکه  کلاه ايمني هم داشتيم، سر و دست و پاي ما مورد ضربه سنگين قرار گرفت و نقش زمين شديم و من تا دقايقي به شدت دچار سرگيجه بودم و محيط اطرافم را سياه و بدون رنگ مي ديدم که با پشتيباني همکاران به بيمارستان منتقل شديم.

مدت دو روز در بيمارستان شرکت نفت و يک روز هم در بيمارستان امام سجاد(ع) بستري شدم و همچنين به لحاظ ضربه و له شدن انگشت پا، به مدت يک هفته در استعلاجي کامل به سر بردم.

بام ايران خبر:آيا عوارضي بعد از حمله آشوبگران تا به امروز دامنگيرتان شده است ؟

آسيب سطحي جدي به من وارد نشد اما بر اثر ضربه سنگ فتنه گران به کلاه کاسکت روي سرمان، از آن زمان به بعد سردرد عجيبي به بنده دست مي دهد اين در حالي است که تا آن روز هيچ سردردي نداشتم.

بام ايران خبر:شما به عنوان شاهد عيني آشوب گري فتنه گران، اين گروه ها را چگونه متفرق مي کرديد؟

آشوبگران افرادي توخالي و بزدل و فريب خورده بيگانگان بودند و ما هيچ ترس و رعبي از آن ها نداشتيم و در اين زمان آن ها را به آرامش دعوت مي کرديم اما آنها با پرتاب سنگ از راه دور به يگان ويژه و ديگر کارکنان به سرعت پا به فرار مي گذاشتند . هدف ما بيشتر به جريان انداختن زندگي روز مره مردم در آرامش بود لذا با دستگيري چند تن از ليدر هاي اين گروه ها فضاي خيابان ها کم کم آرام  شد.

بام ايران خبر:برخورد نيروي انتظامي با گردانندگان فتنه 88 چگونه بود؟

 هيچ گونه برخورد بدني از طرف نيروي انتظامي با آشوبگران وجود نداشت و ما از فرماندهان خود دستور داشتيم که فقط و فقط،  فتنه گران را دستگير کرده و اوضاع را آرام کنيم .

بام ايران خبر:به نظر شما هدف فتنه گران از ايجاد رعب و وحشت و سنگ پراني و اين گونه موارد چه بود؟

به نظر من فتنه گران که هدفي جز پول نداشتنه و خود را به مقداري پول فروختند، فريفته سايت ها و شبکه هاي ماهواره اي بيگانه شدند و خود را در گرداب بدبختي غرق کردند.
آن ها به خوبي مي دانستند  که با وجود مردم ولايي و رهبري با تدبير هيچ گاه نمي توانند خواسته هاي خود را در ميان خيابان ها جامه عمل بپوشانند اما متاسفم براي افرادي که در حال حاضر به اظهار نظرهاي بدون تحقيق  در خصوص فتنه ۸۸ روي آورده اند و دست به اظهارات دشمن شادکن مي زنند.

فتنه گران تنها توانستند چهره کثيف استکبار خيانتکار را به نظام نشان دهند و مطمئن باشند که با وجود رهبري الهي، مردمي با بصيرت و مطيع رهبري و همچنين عنايات خاصه امام زمان(عج) هيچ خليلي به اين نظام جمهوري اسلامي وارد نخواهد شد.

انتهاي پيام/1024ج/510
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۲۱

30 Dec 2019