۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۹۸۷۱
کارشناس مسائل سياسي مطرح کرد:

مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس مدیریت مستقیم فتنه 88 را برعهده داشت

دبير شوراي امر به معروف چهارمحال و بختياري یکی از دستاوردهای فتنه را افشای چهره خط نفاق دانست و اظهار کرد: مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس مدیریت مستقیم فتنه 88 را برعهده داشتند.
مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس مدیریت مستقیم فتنه 88 را برعهده داشت
سیف الله مطلبی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تشریح ابعاد فتنه 88 گفت: بحث جریان فتنه بحث ریشه داری است که دنباله همان جریان مقابله دنباله دار حق و باطل است که همیشه در تاریخ تکرار شده است.

مطلبی انجام عملیات گسترده و القای شبهه عدم سلامت انتخابات، سازماندهی با کمک و پشتیبانی بیگانگان، تلاش در جهت تضعیف جایگاه ولایت فقیه و همسویی با طراحی بیگانگان، اردوکشی خیابانی و تخریب اعتماد مردم را از جمله ابعاد دیگر فتنه دانست.

وی افزود: تحریک و جریحه دار نمودن احساسات ملی و بین المللی، استفاده از خشونت که ظهور و بروز آن در راهپیمایی روز قدس و بحث توهین به عکس امام(ره) و خباثت و تعرض به محافل حسینی در روز عاشورا از سوی مخالفان و معاندین بودند که اگر چه اندک بودند اما ریشه های فتنه بودند.

مطلبی اظهار کرد: اگر نبود مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری و حضور به موقع و با صلابت مردم در صحنه نظام آسیب جدی می دید.

وی با بیان اینکه بسیاری از فتنه گران و حامیان آنان خود اعتراف کردند که معتقدند تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است تاکید کرد: همه مردم معتقدند که سران فتنه باید به اشد مجازات برسند نه اینکه از رافت اسلامی سوء استفاده کنند.

دبير شوراي امر به معروف چهارمحال و بختياري یکی از دستاوردهای فتنه را افشای چهره خط نفاق دانست و اظهار کرد: مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس مدیریت مستقیم فتنه 88 را برعهده داشتند.

مطلبی گفت: بازخوانی وقایع سالهای اولیه پیروزی انقلاب تابلوی گویا و روشنی برای نسل سوم و چهارم انقلاب است تا بیشتر به بررسی ابعاد فتنه 88 بپردازند و حقایق را درک کنند.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی طلوع عطر انگیز دوباره رهنمودهای فراموش شده امام خمینی(ره) بود که در آسمان انقلاب درخشید.

این کارشناس مسائل سیاسی 9 دی را یکی از استثنائات افزایش قدرت ایران در عرصه جنگ نرم دانست و تصریح کرد: ایران در جنگ سخت و نرم قدرت و قابلیت برجسته ای برخوردار است که نمونه سخت آن را در جنگ تحمیلی و نرم آن را در فتنه 88 دیدیم.

مطلبی مدیریت پیامبرگونه مقام معظم رهبری را راهبردی ترین عامل پیروزی مردم در فتنه 88 دانست و گفت: ملت ایران در 9 دی امتحان خود را به خوبی پس دادند و ثابت کردند در دفاع از انقلاب و ارزشها در هیچ برهه ای کوتاه نمی آیند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۸:۴۴

15 Feb 2020