۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۹۸۶۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:

بهترین راه تبلیغ ارزش ها ، نمایش ارزش هاست

بهترین راه تبلیغ ارزش ها ، نمایش ارزش هاست و به یقین شهدا بعد از انبیاء و امامان و عالمان وارسته ، زیباترین، به روزترین و مشهور ترین مصادیق ارزش های اسلام ناب هستند.
بهترین راه تبلیغ ارزش ها ، نمایش ارزش هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ در دیدار صمیمانه جناب سرهنگ عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جناب آقای رامک مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان، سرهنگ عباس عباسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان در حوزه دفاع مقدس به خصوص در ایام هفته دفاع مقدس گفت:بهترین راه تبلیغ ارزش ها ، نمایش ارزش هاست و به یقین شهدا بعد از انبیاء و امامان و عالمان وارسته ، زیباترین، به روزترین و مشهور ترین مصادیق ارزش های اسلام ناب هستند.


وی افزود: بهترین راه صیانت از یک سرمایه،تبیین هزینه هایی می باشد که برای آن صرف شده است و در مورد جامعه امروز هم اگر بخواهیم مردم را به صیانت از سرمایه عظیم آن جامعه یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت کنیم،باید هزینه های صرف شده برای این نظام همچون ایثارگری ها، جانبازی ها،اسارت ها،شهادت ها و ... را کاملا معرفی و تبیین کنیم و این یعنی : تبیین ارزش های دفاع مقدس باعث صیانت از جمهوری اسلامی ایران می گردد.


در ادامه رامک نیز به آمادگی بیش از پیش این مرکز در نشر ارزش های دفاع مقدس استان پرداخت و مقرر شد کتاب های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس استان از صدا و سیمای مرکز استان معرفی و همچنین فیلم های مستند هر دو نهاد مبادله وساماندهی شده و کتابخانه صدا و سیمای استان به بخش تخصصی کتب دفاع مقدس تجهیز شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۶:۰۳

12 Feb 2020