۰
plusresetminus
سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن گفت: انتخابات بردي سياسي بود که حيرت دشمنان رابه همراه داشت و به واسطه افرادي فريب خورده اين برد يه يک فضاي جنجال و آشوب خياباني سوق داده شد.
شکست در تحريم ها براي به زانو در آوردن ايران عامل اصلي برپايي فتنه۸۸/ حاميان سران فتنه تفکراتي مشابه سران فتنه دارند
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: فتنه ۸۸ برگرفته از عدم پيروزي دشمنان قسم خورده ايران در تحريم هاي وارده بر ايران بود.


موسوي افزود: تحريم هايي که در اصطلاح خودشان تحريم هاي فلج کننده اي بود هر کشوري را از پا در مي آورد و استکبار به خيال خام خود با وارد کردن اين تحريم ها قصد براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران و به زانو در آوردن ايران داشت.



وي تصريح کرد: عدم موفقيت دشمن در تحميل تحريم ها موجب شد تا به دنبال فرصتي مناسب براي تلافي کردن اين شکست خود باشد ئ انتخابات با فريب سران فتنه بستر را براي اين امر مهيا ساخت.


موسوي بابيان اينکه در فروردين ماه ۸۸ مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله امام خامنه اي در حرم مطهر رضوي روشنگري کردند و فرمودند"مراقب سو استفاده دشمنان باشيد"، گفت: صحبت هاي حضرت آقا و نزديک شدن به فضاي انتخابات به صورت ملموس نشان داد که روشن گري مقام معظم رهبري به جا بوده و ايشان نگاهي فراتر دارند و دسيسه هاي دشمنان در انتخابات را فهميده بودند.


وي حضور ۸۵درصدي مردم در انتخابات را برد سياسي براي کشور دانست و گفت : انتخابات بردي سياسي بود که حيرت دشمنان رابه همراه داشت و به واسطه افرادي فريب خورده اين برد يه يک فضاي جنجال و آشوب خياباني سوق داد.


فرمانده سپاه بن گفت: تشکيل هيئت سيانت از آرا و اعلام پيروزي قبل از اعلام آرا و کشاندن هوادارن در کف خيابان ها مبني بر باطل بودن خيابان ها همه اقداماتي اساسي بود که به واضح آشکار بود دسيسه هايي در حال برنامه ريزي اين اتفاقات است و هدف تخريب يک انتخابات ساده نيست بلکه هدف از بين بردن نظام جهوري اسلامي است.


وي تاکيد کرد: افرادي که امروز مي خواهند حماسه نه دي و فتنه ۸۸ را کوچک و يک اتفاقي بيش عنوان کنند افرادي با ايدئولوژي و اهداف همان فتنه گران هستند که يا سطحي نگرند و يا غرضي که به دنبال همان فريب خوردگي است دارند.


موسوي گفت: ملاک مسيرما فرمايشات حضرت آقا بوده و هميشه پشتيبان ولايت فقيه بوده و هستيم و ايشان نيز خطوط قرمزي را براي فتنه و فتنه گران ترسيم نمودند که که سران فتنه از اين خطوط قرمز نيز عبور کردند اما به دليل بصيرت بالاي مردم محاکمه اين خائنان را به شوراي امنيت عالي سپرده و مطيع قانون هستند چرا که اگر خود مردم بخواهند با اين خائنان و بي حرمتي هايشان در برابر عزاداري سيدالشهدا برخورد کنند برخوردي سخت خواهند کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۹:۰۶

29 Dec 2019