۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۹۸۵۰

بيانيه اتاق اصناف و بازاريان شهرستان بن به مناسبت حماسه نهم دي ماه

اتاق اصناف و بازاريان شهرستان بن به مناسبت فرا رسيدن سالروز ايام الله حماسه نهم دي ماه" روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت" بيانيه‌اي صادر کرد.
بيانيه اتاق اصناف و بازاريان شهرستان بن به مناسبت حماسه نهم دي ماه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اتاق اصناف و بازاريان شهرستان بن به مناسبت فرا رسيدن سالروز ايام الله حماسه نهم دي ماه" روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت" بيانيه‌اي صادر کرده است که به شرح زير است:


نهم دي ماه نقطه عطفي در دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ کشور ايران اسلامي است که پيام ولايت‌ مداري ملتي آگاه را در گوش جهانيان طنين‌انداز کرد.


در حماسه نهم دي ماه مردم دلاور و با بصيرت انقلابي نشان دادند توطئه‌ها و نقشه‌هاي استکبار جهاني و مزدوران آن‌ها نخواهند توانست در ادامه راه امام(ره) و شهيدان والامقام خللي ايجاد کند.



همان‌گونه که مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) فرمودند : " ۹ دي تجلي هويت انقلابي و ماهيت انقلاب ملت مسلمان ايران بود."


ما جامعه بزرگ اصناف و بازار شهرستان بن اعلام مي‌داريم هم‌گام با ساير اقشار ميليوني مردم با حضور موثر در عرصه‌هاي مختلف نظام، همواره حافظ هويت ديني و انقلابي خود هستيم و دشمنان اسلام و انقلاب را همچون گذشته مايوس خواهيم کرد و از خداوندمتعال سلامتي و طول عمر مقام عظماي ولايت و موفقيت در تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را خواستاريم.


انتهاي پیام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۸:۴۲

29 Dec 2019