۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۹۸۱۹
در شهرستان سامان

همایش بزرگ طلایه داران بصیرت برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان سامان از برگزاری همایش بزرگ طلایه داران بصیرت در مسجد ابوالفضل خبر داد.
همایش بزرگ طلایه داران بصیرت برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز سهراب بابادایی در گفتگو با سامان ما با بیان اینکه همایش بزرگ طلایه داران بصیرت روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ابوالفضل برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش با موضوع بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در فتنه ها است.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد ۹ دی شهرستان سامان اجرای برنامه های هفته بصیرت در راستای تحکیم ارکان نظام و انقلاب ، تبیین جایگاه ولایت فقیه و خود جوش بودن برنامه و فراگیر بودن برنامه است، بیان کرد: برنامه های از قبیل نواختن زنگ بصیرت در مدارس ، اجرای مسابقات فرهنگی با موضوع فتنه، دیدار با خانواده شهداء، میثاق با شهداء، برگزاری ایستگاه صلواتی در گلزار شهداء، برگزاری نمایشگاه های مختلف و ... در شهرستان سامان برگزار و اجرا می شود.

بابادایی با بین اینکه ۹ دی سال ۸۸ از برجسته ترین توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی بود که با درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع و با بصیرت مردم ایران اسلامی این فتنه خنثی شد،تصریح کرد: حضور مردم در ۹ دی ۸۸ ثابت کرد که هیچ قدرتی حق تعض به نظام جمهوری اسلامی و باور های دینی و مقدسات و ولایت فقیه را ندارد.

وی افزود: دشمنان این نظام با ایجاد هرگونه هرج و مرج و فتنه در کشور ایران اسلامی با مشت های محکم امت همیشه در صحنه مواجعه خواهند شد.

انتهای پیام1020ج /۶۰۰س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۷:۱۶

9 Jan 2020