۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۱۹۸۱۰
مدير كل ثبت اسناد و املاك استان:

چهارمحال و بختیاری رتبه نخست كشوري را در صدور سند مالكيت كاداستري داراست

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان گفت: چهارمحال و بختياري با افزايش 52/36 درصدي اسناد مالكيت صادره كاداستري رتبه نخست كشوري را در صدور سند مالكيت كاداستري داراست.
چهارمحال و بختیاری رتبه نخست كشوري را در صدور سند مالكيت كاداستري داراست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز محمدحسن بهادر  از افزايش ۵۲/۳۶ درصدي اسناد مالكيت صادره كاداستري در ۹ ماهه ابتداي امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

بهادر گفت: تا پايان آذر ماه سال جاري ۲۱هزار و ۲۲۴ برگ سند مالكيت حدنگار براي اشخاص حقيقي و حقوقي در ۶ واحد ثبتي استان صادر و تسليم گرديده است.

وي افزود: در اين مدت ۴هزار و ۵۶۹ عمليات ثبتي انجام كه ۷۸۶ مورد آن مرتبط با تقاضاهاي ثبت پذيرفته شده و ۱هزار و ۱۶۲ مورد آن مربوط به املاك تحديد حدود شده و مابقي در ارتباط با ساير عمليات ثبتي شامل تفكيك،افراز و تجميع بوده است.

بهادر با بیان اینکه استان هم چنان رتبه نخست كشوري را در صدور سند مالكيت كاداستري داراست، خاطر نشان كرد: در اين مدت۳ هزار و ۹۷۹ برگ سند براي متقاضيان قانون تعيين تكليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان هاي فاقد سند رسمي و ۲ هزار ۶۵۷ برگ سند در راستاي قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن براي روستائيان عزيز و ۳۴ سند براي املاك موقوفه و ۶۶ سند نيز براي اراضي مرتعي و ۱هزار و ۱۵۵ برگ سند كاداستري براي متقاضيان مسكن مهر صادر گرديده است.

وی گفت: تا پايان آذر ماه امسال ۳۸۷ برگ سند نيز در راستاي مقررات مستند سازي براي املاك دولتي و دستگاه هاي اجرايي صادر گرديده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۵۷

6 Mar 2020