۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۱۹۸۰۹
فرماندار سابق شهرکرد:

حماسه 9 دی حماسه ای ست مردمی و در انحصار حزب، گروه و جریان سیاسی خاصی نیست

حماسه 9 دی در انحصار حزب، گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و حماسه ای است مردمی.
حماسه 9 دی حماسه ای ست مردمی و در انحصار حزب، گروه و جریان سیاسی خاصی نیست
مراد کاظمی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در رابطه با حوادث و فتنه 88 گفت: در رابطه با موضوع فتنه و سابقه افراد خاطی ملاک حال افراد است و نمی توان از جرم کسانی که حتی سابقه ارزشمند انقلابی داشته اند ولی الان منحرف شده و در برابر انقلاب ایستاده اند گذشت.

کاظمی با اشاره به محاکمه سران فتنه و حکم حصر اظهار کرد: تا زمانی که شورای امنیت ملی تداوم وضعیت موجود را در نظر دارد این تشخیص مورد احترام است و هر گاه قرار باشد محاکمه ای در این خصوص صورت بگیرد قوه قضائیه باید با قاطعیت برخورد کند.

وی ضمن تشریح مرز بین اصلاح طلبی و فتنه گری تصریح کرد: فتنه گران در مقابل ارکان و ارزشهای نظام ایستادند و سعی داشتند نظام را به لبه پرتگاه برسانند و کسانی که در این مرز قرار دارند اصلاح طلب نیستند و فتنه گرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان افزود: مرز بین فتنه گری و اصلاح طلبی درست و واقعی پایبندی به نظام و انقلاب و ولایت است و اصلاح طلب واقعی با عدم تایید فتنه گران و دوری جستن از آنان به نظام و انقلاب پایبند است.

کاظمی با اشاره به پیامدهای فتنه بیان کرد: فتنه یک ریزش هایی را در داخل داشت و لطمه های مادی، جانی و معنوی را به مردم وارد کرد و در امور جامعه خلل هایی را ایجاد کرد و از نظر بین المللی هم طمع دشمنان و استکبار را تقویت کرد.

وی اظهار کرد: تجربه های تاریخی نشان می دهد هر کشوری که دچار اختلاف و چند دستگی شود و انسجام خود را از دست بدهد بیشتر در معرض توطئه های دشمنان قرار می گیرد.

کاظمی فتنه 88 را گردنه و پیچی برای نظام دانست که با حماسه 9 دی مردم این فتنه برای همیشه جمع و به زباله دان تاریخ وارد شد.

وی تاکید کرد: حماسه 9 دی در انحصار حزب، گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و حماسه ای است که در انحصار مشارکت و توده مردم است.

کاظمی گفت: در این روز تاریخی مردمی که از خواص بی بصیرت، بصیر تر بودند و حساسیت زمان را تشخیص دادند طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی با تاکید بر اهمیت بزرگداشت این حماسه مردمی اظهار کرد: حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد و پالایشی در نظام صورت گرفت و بسیاری از چهره ها و ماهیت ها را مشخص کرد و در این روز وفاداران به انقلاب شناخته شدند و بسیاری از حقایق نظیر دشمنی دشمنان و استکبار عیان شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۴:۱۲

9 Jan 2020