۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۹۵۸۳
پروين رضايي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر:

تربيت فرزند صالح در پرتو قرآن کريم انگيزه اصلي براي ورود به درياي قرآن کريم

پروين رضايي برنده مقام سوم مفاهيم کشوري قرآن در خانه تربيت فرزند صالح در پرتو قران کريم را انگيزه اصلي براي ورود به درياي قرآن کريم دانست.
تربيت فرزند صالح در پرتو قرآن کريم انگيزه اصلي براي ورود به درياي قرآن کريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مسابقه کشوري قرآن در خانه، در طي سه روز در شهر قم صورت گرفت، پروين رضايي مقام سوم مفاهيم کشوري اين دور از مسابقات را از آن خود کرد.

پروين رضايي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: تلاوت قرآن و يادگيري مفاهيم آن يکي از بزرگترين آرزو هاي من از دوران نوجواني بوده است.

رضايي تصريح کرد: از سال ۱۳۸۷ د دوره مربيگري قرآن شرکت نموده و به صورت جدي وارد عرصه حفظ قرآن کريم شدم.


نفر سوم مسابقات کشوري قرآن در خانه که هم اکنون مسئول فرمانده پايگاه بسيج خواهران الزهرا(س) بن است افزود: هدف اصلي من انس با قرآن و تدبر در آيات قرآن کريم و عمل به دستورات آن بوده است.


رضايي خاطر نشان کرد: روايت" اگر کسي يک آيه از قرآن را بخواند و به آن عمل کند برايش کافيست،" در من اشتياقي بوجود آورد تا به درياي قرآن کريم وارد شوم.

وي خاطر نشانکرد: به دليل علاقه بسيار زياد خودم در اين زمينه و احساس تکليفي که برگردن خود احساس مي کردم بعد از هر نماز يک صفحه از قرآن را تلاوت مي کردم.


رضايي از ادامه برنامه هاي خود در اين مسير گفت: حفظ کل قرآن کريم و ۳۰جلد تفسير نمونه و به کا بردن آيات در عرصه زندگي يکي از اهداف اصلي زندگيم قرار دارد.


وي خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن موجب رضايت خداوند است و اين رضايت موجب برکت روزي و توفيق در تربيت فرزندان صالح مي شود و همين امر براي يک مادر کافي است تا با علاقه فراوان وارد عرصه حفظ و انس با قران کريم قرار بگيرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۰۶

27 Dec 2019