۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۹۴۹۹
معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی یعنی استقلال در تولیدات و همچنین عرضه و صادرات

معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و مشارکت مردم و هسته های مقاومت اقتصادی تشکیل گردد.
اقتصاد مقاومتی یعنی استقلال در تولیدات و همچنین عرضه و صادرات
به گزارش جهانبین نیوز معاون اجرایی سپاه استان در همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی،‌ اقتصاد مقاومتی را به عنوان استقلال در تولیدات و همچنین عرضه و صادرات معرفی کرد.

سعیدی، با اشاره به عوامل بسیار مهمی در موفقیت اقتصاد مقاومتی را برشمرد و تصریح کرد: باید اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و مشارکت مردم و هسته های مقاومت اقتصادی تشکیل گردد.
معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در ادامه یکی دیگر از عوامل مهم و مؤثر در اقتصاد مقاومتی را تحقق شعار "هر خانه یک کارخانه" دانست.

وی، در ادامه گفت:ما باید امکانات و فرصت های خودمان را شناسائی کنیم و در جهت تقویت و شکوفائی این فرصت ها و توانمندی ها بکوشیم.

سعیدی، با اشاره به نقطه ضعف ها و تبدیل آن ها به نقطه قوت در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: راه حل اصلی و اساسی در بحث اقتصاد مقاومتی این است که نقطه ضعف های خود درمقابل دشمنان را شناسائی کنیم و آن ها را تبدیل به نقاط قوت و برجسته نماییم.

وی در پایان، اقدامات بسیار بزرگ بسیج و سپاه استان در زمینه اقتصاد مقاومتی در دو سه سال گذشته را یادآور شد و گفت: احداث حوضچه ها ی پرورش مای ۲ منظوره، پروش کبک، بلدرچین، ایجاد واحد های پرورش قارچ، پرورش زنبورعسل، ایجاد واحد های گلخانه ای، پرورش مرغ و شترمرغ، کشت و تولید زعفران، پرورش دام و طیور، بسته بندی مواد غذائی، تولید ورمی کمپوست از جمله طرح های واگذار شده به بسیجیان در این سال ها می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۹:۲۷

1 Feb 2020