۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختياري: با تشکيل کارگروه هاي متعدد از همه امکانات براي سلامت دستگاه هاي اداري ومبارزه با مفاسد اقتصادي استفاده کرده ايم.
چهارمحال و بختياري در مبارزه با مفاسد اقتصادي پيشتاز است/تشکيل کارگروه هاي ويژه براي مبارزه با مفاسد اداري و اقتصادي
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سليماني دشتکي در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر از تشکيل دو کارگروه ويژه براي جلوگيري از مفاسد اقتصادي در استان خبر داد و گفت: يکي از اين کارگروه ها،  کارگروه سلامت اداري و مبارزه با فساد دستگاه هاي اداري است که مزيت هاي نسبي براي متقاضيان و ارباب رجوع اين ادارات ايجاد کرده است.

وي افزود: براي متقاضيان ايجاد پروژه هاي عمراني و اقتصادي راه ارتباطي و پنجره واحدي باز کرديم  به نحوي که در اين زمينه ارباب رجوع براي پيگيري پرونده خود تنها به يک واحد اداري مراجعه مي کند و مابقي پيگيري ها از طريق اين واحد امکان پذير مي شوند.

جلوگيري از سرگرداني متقاضيان، تسريع در زمان پاسخگويي بخش هاي مختلف اداري و اجراي نظارت و بازرسي مطلوب از اين واحد پيگيري، از جمله مزيت هاي اين طرح است.

سليماني با اشاره به اينکه بيشتر ادارات استان ما ادارات سالمي از لحاظ فساد  هستند، بيان داشت: درصدد هستيم تا تمامي دستگا هاي اداري را به سمت الکترونيک شدن پيش بريم که در حال حاضر 80 درصد اين کار در ادارات انجام شده است. با اجراي اين روش،  مطالب مردم به مسولين انعکاس داده مي شود و پاسخ ارباب رجوع در يک زمان خاص و بطور مجزا در کوتاهترين زمان ممکن داده مي شود

سليماني در خصوص مبارزه با پديده زمين خواري تصريح کرد:در پيشگير ي از واگذاري هاي خلاف، با تشکيل يک يک کارگروه وِيژه با تمرکز بر روي تغيير کاربري ها، شرايط خاصي را تعريف کرده ايم  به صورتي که زمين ها براي تغيير کاربري شرايط سختي به خود گرفته اند و به راحتي تغيير کاربري داده نمي شود. در اين خصوص به مردم اطمينان کامل داده مي شود که طرح هاي در دست اجراي تغيير کاربري بايد اولويت دار باشد. همچنين، متقاضي، انجام دهنده ابتدايي و نهايي طرح است و شرط آخر اينکه چنانچه تا شش ماه از تخصيص مجوز به آن رسيدگي نشد لغو کاربري خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه هاي ادارات استان بر جلوگيري از فساد اقتصادي و اداري است و دولت هم در اين زمينه از هيچ تلاشي مضايقه نمي کند.

انتهاي پيام1010ج/510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۰:۰۸

18 Feb 2020