۰
plusresetminus
امام جمعه شهرکرد در جمع مسولان و رابطين نماز استان گفت: بهترين رابطه انسان ها با خداوند نماز است و تا زماني که اين ارتباط در امور و فعاليت بشر ديده نشود، امور سرانجام خوبي به خود نمي گيرند.
هر فعاليتي که از نماز خالي باشد، تهي و بدون سرانجام است/ انجام مسابقه وبلاگ نويسي در استان تا حدودي رضايت بخش بوده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين نکونام در نشست هماهنگي مسابقه وبلاگ نويسي که با حضور مسولان ادارات و رابطين احياي نماز دستگاه هاي استان برگزار شد، با بيان اينکه فعاليت هاي بشر در جامعه بايستي از نماز کسب انرژي کند، اظهار داشت: نماز، موتور محرکه همه امور است و ظرفيت فوق العاده و عظيمي با خود به همراه داردTتا آنجا که مي بايد همه امور حول محور نماز شکل بگيرند.

وي افزود: متاسفانه مسولان جامعه به خوبي نتوانسته اند حق اين فريضه الهي را ادا کنند و اين مساله تلاش جدي نهاد هاي دولتي و خصوصي را براي احياي نماز مي طلبد.

حجت الاسلام نکونام تاکيد داشت: بايستي به سر حلقه هاي نماز در مدارس، تکايا و مساجد و ادارات توجه ويژه اي نمود چرا که اين گروه مروجان و مبلغان آينده نماز در جامعه هستند و مي توانند نقشي بي بديل در فرهنگ سازي اين فريضه داشته باشند.

وي با اشاره به نقش رسانه ها و فضاي مجازي در تعميق و گسترش فرهنگ نمازي گفت: خوشبختانه مسابقه وبلاگ نويسي نماز که در استان چهارمحال و بختياري در حال برگزاري است مي تواند فضاي اينترنت و سايبر کشور را در بر بگيرد و از آنجا که اين فضا، سرنوشت ساز، جهت دهنده و تفکر ساز است نقش ويژه اي در تبيين ارزش هاي اسلامي بر عهده دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در دوره هاي قبل در مسابقه وبلاگ نويسي نماز مشارکت خوبي وجود داشته است و انتظار مي رود که اين مشارکت دوچندان شود و تاکيد برآن است که در اين مقوله از ظرفيت هاي کشوري اعم از دانشگاه هاي مطرح ياري گرفته شود.

حجت الاسلام نکونام تصريح کرد: بيشترين مساله در عرصه فضاي مجازي بايد به نماز اختصاص داده شود اين در حالي است که فضاي مجازي بخش عمده خانواده ها و نسل جوان امروز را تحت سيطره خود گرفته است.

وي بيان داشت: نماز نبايد به عنوان گمشده مسولين جامعه قرار گرفته شود و بايستي از همه ابزارها و راهکارها براي پياده سازي و عمق بخشي به اين واجب عيني در فضاي اينترنتي هم تلاش کرد.

در نشست هماهنگي مسابقه وبلاگ نويسي استان، مديران ادارات و رابطين نماز دستگاه هاي دولتي با ارائه گزارش، از نحوه فعاليت در حوزه نمازو مسابقه وبلاگ نويسي اطلاع رساني کردند.
همچنين در اين نشست، مسولين کميته هاي مختلف برگزاري مسابقه کسوري وبلاگ نويسي نماز تعيين شدند.


انتهاي پيام1010ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۳۲

12 Jan 2020