۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۱۹۴۱۱
با حضور مدير عامل اداره برق استان برگزارشد:

مدير برق شهرستان سامان معرفي شد

طي مراسمي حسين رياحي چلواني به عنوان مديرجديد برق شهرستان سامان معرفي شد و از زحمات 1ساله فرج الله آقايي تقدير شد.
مدير برق شهرستان سامان معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، مراسم توديع و معارفه مديران جديد و قديم امور برق شهرستان سامان با حضور فرماندار و جمعي از مسئولين روز پنج شنبه در محل فرمانداري شهرستان تشکيل گرديد.

فرماندار شهرستان سامان در حاشيه اين مراسم تلاش متعهدانه و صادقانه را در جهت ارايه خدمات زيربنايي در جهت توسعه شهرستان در بخش هاي مختلف از جمله صنعت، کشاورزي، خدمات، حمل و نقل و غيره لازم و ضروري دانستند و عنوان نمودند: رضايتمندي از يک مدير يا مسئول يعني شايستگي در قبال فعاليتها که به نحو احسن انجام داده و در راستاي خدمت رساني به مردم با تمامي توان و انرژي انجام وظيفه نموده است.


وي افزود: هدف ما خدمت گذاري به مردم است و ازاين رو لازم است تا نهايت تلاشمان را جهت رفاه و آسايش مردم انجام دهيم.

فرماندار اظهار داشت:تامين و توزيع برق، بدون همت متخصصان صنعت برق ، تلاش هاي شبانه روزي کارکنان، مديران و همراهي مردم ميسر نخواهد رسيد.

صالحي بر لزوم فرهنگ سازي در زمينه صرفه جويي و استفاده بهينه از انرژي برق اشاره نمودند.

وي شناختن وظيفه، درک و عمل به تکليف و ثابت قدم ماندن در جلب رضاي خدا، ولايت و خدمت رساني به مردم در هر مسئوليتي ضروري دانستند.

و بابيان اينکه اداره توزيع برق استان آمادگي لازم براي اجراي هرگونه عمليات اصلاحي را دارد، افزود: تعدادي از خيابان هاي شهرستان و جاده ارتباطي سامان و پل زمانخان با مشکلاتي روبرو است . آقاي رياحي هم که از افراد باتجربه مي باشد، ضمن بکار گيري تجربيات مدير قبلي، تمام تلاش خود را درجهت برطرف ساختن کاستي هاي امور برق شهرستان بکار بگيرد.

انتهاي خبر/۶۰۰س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۰:۲۴

1 Jan 2020