۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۹۲۳۸

فراخوان طراحی المان های نوروزی در شهرکرد آغاز شد

شهردار شهرکرد از آغاز فراخوان طراحی المان های نوروز ۹۴ به منظور ساخت و جانمایی در معابر شهری خبر داد.
فراخوان طراحی المان های نوروزی در شهرکرد آغاز شد

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی هدف از اجرای این فراخوان را مشارکت هنرمندان و شهروندان در امر زیباسازی و نشاط بخشی به شهر در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طرح های المان نوروزی خود را در قالب ماکت یا به صورت سه بعدی تا پنجم دی ماه سال جاری به شهرداری شهرکرد ارائه نمایند.
شهردار شهرکرد افزود: اولویت پیشنهادی طرح ها و ایده های هنرمندان در این فراخوان، توجه به نمادهای سنتی و آئین های بومی و محلی و فرهنگ مردم در ایام نوروز است که هنرمندان باید در قالب تندیس، سردیس و المان طراحی کنند.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: برای نصب و جانمایی این المان ها در نوروز ۹۴ ، نوزده محل توسط واحد روابط عمومی و حوزه شهرسازی شهرداری در سطح معابر پرتردد شهری در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: المان های شهری بعنوان عاملی مهم در حمایت از هویت شهر، و شاداب سازی روحیه انسانی کاربرد دارد و میتوان گفت، این المان ها حس شعف و شادمانی را در محیط شهری ایجاد می کنند.
شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه، نیاز به فضاهای پرمعنا و زیبا در محیط های شهری بیش از پیش احساس می شود، گفت: لازم است تا با بهره گیری از هنر در ایجاد چنین فضاهایی روحیه شهروندان تلطیف شود که استفاده از المان های شهری یکی از این راهکارهاست.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: المان های شهری علاوه بر داشتن جنبه تاریخی و هویتی شهر باید سبب شور و نشاط، ارتقای کیفیت و سرزندگی فضای شهری شود.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۲:۵۷

15 Jan 2020