۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۱۹۲۳۰

حماس کماکان زنده است و جنگ غزه بی فایده بود

«جنگ اخیر در غزه واقعیت سیاسی این منطقه را تغییر نداد و جنبش حماس هنوز هم زمام امور را در دست دارد اگر چه بارانی از موشک و بمب بر سر این منطقه فروریخت.»
حماس کماکان زنده است و جنگ غزه بی فایده بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیوز، "معاریو" یکی از روزنامه های رژیم صهیونیستی باقی ماندن حماس بعد از جنگ را یک شکست برای اسرائیل برشمرد و بررسی موضوع پرداخت.



این رسانه صهیونیستی در مطلبی مفصل به بررسی گذشت یکصد روز از حمله به غزه پرداخت و نوشت حیات جنبش حماس بعد از نزدیک به دو ماه حمله به غزه، یک شکست برای اسرائیل و پیروزی برای حماس است.




این روزنامه نوشت باقی ماندن حماس و قدرت و توان آن بعد از جنگ شکستی برای اسرائیل و یک پیروزی برای حماس است، چرا که این جنبش بود که زمان آغاز جنگ را مشخص و پیش بینی نحوه عملیات سنتی اسرائیل و انداختن دهها هزار بمب بر غزه را پیش بینی کرد اما این جنبش با حمله زمینی و عملیات موسوم به پشت خطوط و جبهه دشمن اسرائیل را غافلگیر کرد. در همین حال این جنگ نشان داد گردانهای عزالدین قسام برای جنگ زمینی بسیار آماده هستند.




این روزنامه افزود: جنگ اخیر در غزه واقعیت سیاسی این منطقه را تغییر نداد و جنبش حماس هنوز هم زمام امور را در دست دارد اگر چه بارانی از موشک و بمب بر سر این منطقه فروریخت.




این روزنامه تصریح کرد: ناتوانی اسرائیل در تحقق هرگونه پیروزی سیاسی در حملات گسترده اش سران اسرائیل را بر آن داشت تا شروط توافقنامه آتش بس و در راس آنها بازسازی نوار غزه به اجرا درنیاورند.




این گزارش به تقویت دیدگاه حماس و مقاومت در پیروزی بر اشغالگران و در عین حال به امکان بستر سازی فکری و فراهم کردن مقدمات برای حمله جدید به نوار غزه اشاره می کند و اوضاع کنونی غزه را مشابه با وضعیت قبل از جنگ می داند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۹:۵۱

1 Feb 2020