۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۹۲۰۱
کارشناس مسائل سياسي عنوان کرد:

آمريکا نماينده صهيونيست ها در جهان/عربستان عامل نفاق در جهان اسلام است

سيد محمد عدناني: با بيان اين که کشور جنايت کار و فاسد اسرائيل را در جهان به رسميت نمي شناسند گفت:کشور آمريکا به عنوان نماينده اسرائيل در جهان عمل مي کند.
آمريکا نماينده صهيونيست ها در جهان/عربستان عامل نفاق در جهان اسلام است
به گزارش جهانبین سيد محمد عدناني صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کلار،سياست هاي کشور آمريکا و اسرائيل را يکسان دانست و اظهار داشت:کشور جنايتکار اسرائيل را در هيچ نقطه اي از دنيا به رسميت نمي شناسند به همين خاطر آمريکا براي اجراي سياست هاي اين کشور از او دفاع مي کند و اسرائيل هم بازار و اقتصاد کشور آمريکا را تامين مي کند.

عدناني با بيان اين که ثروت اندوزي در جامعه اروپايي توانسته يهود را حفظ کند افزود:آمريکايي ها اعتراف کردند هر رئيس جمهوري که قصد شرکت در انتخابات را دارد بايد در راستاي اهداف صهيونيسم باشد تا بتواند پذيرفته شود در غير اين صورت نمي تواند در انتخابات امتيازي کسب کند.

وي با اشاره به اين که تمام سياست خارجه و اقتصاد کشور آمريکا تحت نظر يهود اداره مي شود ادامه داد:از نظر علمي بيشتر اهدافي که در غرب دنبال مي شود در جهت پيشبرد اهداف اسرائيل و يهود است.

عدناني با بيان اين که ۸۰ درصد ثروت جهان در دست يهودي ها ست افزود:اسرائيل با تامين کردن بازار و اقتصاد آمريکا توليدات علمي اين کشور را در اختيار ميگيرد ومنافع سياسي خود را از طريق اين کشور دنبال مي کند.

اين کارشناس مسائل سياسي علم و دانش ايرانيان را از دلايل سنگ اندازي غرب در مذاکرات عنوان کرد و گفت:ايران با وجود تمام تحريم ها با ايمان به قدرت هاي داخلي توانسته در خاور ميانه حرف اول را بزند و از نظر توليد علمي جزء ۱۱ کشور برتر جهان است.

وي با بيان اين که کشور عربستان با اسرائيل و آمريکا اهداف مشترک دارد تصريح کرد:اين کشورها با هماهنگي در تمام مسائل خاورميانه،منافع يکديگر را در نظر ميگيرند که موضوع انرژي هسته اي و شيعه هم يکي از آنهاست.

عدناني به اختلافات خانوادگي و ديگر مشکلات ملک عبدالله پادشاه عربستان اشاره کرد و گفت:منافع سياسي اين کشور به خطر افتاده است و روزبه روز بيشتر افول مي کند.

انتهاي پيام/1001ج/510ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۵۴

30 Jan 2020