۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۹۱۸۲
حجت الاسلام حسين نژاديان در خطبه هاي نماز جمعه:

گروه هاي تکفيري در جهت اهداف صهيونيسم/مردم ايران فتنه 88 را فراموش نمي کنند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت:تکفيري هاي بي دين و مذهب با ظاهري اسلامي عملا در خدمت اهداف استکبار و صهيونيسم بين المللي حرکت مي کنند.
گروه هاي تکفيري در جهت اهداف صهيونيسم/مردم ايران فتنه 88 را فراموش نمي کنند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که معاويه با قدرت طلبي دست به هر کار ناشايستي مي زد گفت:معاويه در سياست خباثت داشت، هر نوع ابزار زشتي را به کار مي گرفت و جنايت هاي بسيار زيادي را به نام اسلام انجام ميداد.

وي با بيان اين که در سياست علوي اداره جامعه بر اساس معيارهاي الهي و حق مدارانه است خاطر نشان کرد:در ايران اسلامي پس از گذشت ۳۵ سال سياستمداراني وجود دارند که در تحليل هايشان سياست را مهم تر و مقدم تراز اسلام مي دانند و اگر فتنه اي رخ دهد تمام ارزشها را زير پا ميگذارند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به اين که مردم هرگز فتنه ۸۸ را فراموش نخواهند کرد تصريح کرذ:عده اي از ناجوانمردها در کلامشان خود را پيرو علي(ع) مي دانند ولي در رفتارهايشان مانند معاويه عمل مي کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به روز مجلس گفت:بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري سالم بودن مجلس مبني بر سلامت سياسي، سلامت اخلاقي وسلامت مالي است.

حسين نژاديان، درست انجام دادن وظايف،ايجاد قانون خوب، نظارت درست، حضور مفيد در محيط کار و حضور سياسي در فضاي کشور وجهان را از وظايف مجلس برشمرد.

وي گفت رهبر معظم انقلاب در سالهاي گذشته در توصيه اي به نمايندگان مجلس بر مديرت جهادي، اداي حق مردم با کار در لوايح و طرح ها، پرداختن به نيازهاي حقيقي مردم ،نظارت درست در مبارزه حقيقي با فساد ،خود نظارتي ،جاده دو طرفه تعامل با دولت ،مراقبت از رفتار و منش،تبديل نکردن اختلاف سليقه به چالش ودعوا ،خود مراقبتي در عدم انحراف جريانات و نزديک نشدن به صاحبان قدرت وثرورت تاکيد فرمودند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به هشتم آذر روز هبستگي با ملت فلسطين گفت:بنابر رهنمودهاي مقام معظم رهبري و ارزشهاي اسلام همه فلسطين بايد آزاد شود و تمامي مسلمين جهان بايستي نسبت به فلسطين احساس مسوليت کنند.

حسين نژاديان جريان تکفير را بلاي خانمان سوزي براي جهان اسلام و مسلمين دانست و برگزاري اجلاس دو روزه در قم با حضور علما و مراجع بيش از ۸۰ کشور اسلامي را کاري به جا و ضروري عنوان کرد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت:يکي از اهداف شوم حاميان جريان تکفيري ها در منطقه مانند عربستان،قطر و ترکيه هموار ساختن راه سلطه مستکبران در منطقه است تا بتوانند حکومت خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که تکفيري هاي بي دين و مذهب با ظاهري اسلامي عملا در خدمت اهداف استکبار و صهيونيسم بين المللي حرکت مي کنند افزود:۸۴ درصد کشته ها در عراق سني، دو درصد مسيحي و ۱۴درصد شيعه هستند.

وي ضمن محکوم کردن حمله به بيت آيت‌الله شيخ عيسي قاسم گفت:اميدواريم شيعيان بحرين ويمن با نابود کردن حاکمان ظالم بتوانند در حلقه مقاومت ايران،سوريه،عراق و جنوب لبنان قرار گيرند که مسلما استکبار جهاني ضربه نهايي را خواهد خورد.

حسين نژاديان در پايان به وقايع شام در زمان اسارت اهل بيت(ع) اشاره کرد و شهادت حضرت رقيه (س) را تسليت گفت.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۷:۴۴

25 Jan 2020