۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۱۹۰۰۴
فرمانده سپاه بروجن:

84 برنامه به مناسبت هفته بسيج در بروجن اجرا مي شود

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از برگزاري 84 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
84 برنامه به مناسبت هفته بسيج در بروجن اجرا مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کلار سرهنگ پاسدار علي کيهاني در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به نام گذاري سال تحت عنوان"ˈاقتصاد و فرهنگ،با عزم ملي و مديريت جهادي" از سوي مقام معظم رهبري عزم ملي را حضور همه مردم و مديريت جهادي را خصلتي از فرهنگ بسیجي دانست.

کيهاني به تشريح برنامه هاي هفته بسيج در بروجن پرداخت و گفت:حضور سازمان يافته بسيجيان در نماز جمعه و تجليل از بسيجيان نمونه، حضور حماسي پنج آذر بسيجيان در شهرستان و بخش هاي بلداجي وگندمان، برگزاري پنج يادواره شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا و برگزاري نشست هاي بصيرتي بسيجيان از جمله مهمترين اين برنامه ها در شهرستان بروجن است.

وي افزود: برگزاري نشست هاي هم انديشي و سبک زندگي اسلامي، برگزاري نمايشگاه شب شعر و خاطره بسيج، ديدار با خانواده معظم شهدا، همايش مجريان طرح هاي اقتصادي، اشتغال و اقتصاد مقاومتي، برگزاري مسابقات متنوع فرهنگي ورزشي و وبلاگ نويسي و تجليل از بسيجيان نمونه در عرصه هاي مختلف از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در بروجن است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در ادامه از ويزيت رايگان بسيجيان در طول هفته بسيج و همچنين عموم مردم در روز ۵ آذر توسط بهداري سپاه خبر داد.

کيهاني، برگزاري صبحگاه مشترک در سطح مدارس بروجن، همايش گفتمان ديني با موضوع بسيج، امتداد عاشورا، برگزاري جشنواره سرود بسيج خواهران بخش دانش آموزي، پياده روي و کوهپيمايي بسيجيان در سطح شهرستان و برپايي نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي و ماهواره را از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان بروجن عنوان کرد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۶:۲۲

8 Jan 2020