۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۸۹۹۶

شهري بدون شهردار

تقريبا دوماه است که نبود شهردار در شهر بن بر مشکلات اين شهر افزوده و کسي پاسخ گوي اين مساله نيست.
شهري بدون شهردار
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، شهر بن به عنوان مرکز شهرستان با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم مي کند و نه تنها گاهي شاهد رفع اين مشکلات نيستيم بلکه مشکلاتي هم به مشکلات قبلي اضافه مي شود و کسي هم پاسخي قانع کننده به شهروندان اين شهر نمي دهد.

از جمله مشکلاتي که اين روزها شهروندان بن درگير آن هستند نبود شهردار در اين شهر است.

همانگونه که مي دانيد بسياري از کارهاي عمراني و آباداني در هر شهري توسط شهرداري آن انجام مي شود و بايد با به کارگيري افراد توانمند اين حوزه و زير نظر شهرداري توامند صورت بپذيرد.

متاسفانه قريب به دوماه است که شهر بن فاقد شهردار بوده و بر طبق شنيده ها بين شهردار و شوراي شهر اختلافاتي پيش آمده که منجر به رفتن شهاب گزين زاده شده است.

اينکه چرا شهردار رفته و علت اختلاف ها چه بوده است به کنار....اما آيا دو ماه فرصتي مناسب و کافي براي فکر کردن و انتخاب نيرويي جديد براي شهرداري کافی نيست؟

شوراي شهر نمايندگان مردم در سطح شهر هستند که همه فعاليت هاي خود را بايد در راستاي رفاه و آسايش مردم به کار بگيرند اما چرا با گذشت دو ماه از نبود شهردار در شهرداري هيچ گونه اقدامي صورت نگرفته است

يکي از نکات قابل توجه که بايد در انتخاب شهردار صورت بگيرد علاوه بر داشتن مهارت بالا و کافي در انجام امور شهر، ساکن بودن در خود شهر است که متاسفانه در انتخاب شهردار فعلي اما غايب اين شهر اين امر مهم نيز مورد بي توجهي قرار گرفته شده بود.

مشکلاتي از قبيل مطلوب نبودن خطوط حمل و نقل درون شهري، مشکلات مناسب نبودن جاده ها، زباله هاي کنار معابر عمومي و برخي آب گير هايي که شاهد آن هستيم را چه کسي بايد رفع کند؟

 لازم به ذکر است که زنگ خبر آماده انعکاس پاسخ مسئولين مربوطه به اين ماجراست .

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۴۷

14 Jan 2020