۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۸۹۸۶
اجمالی/روحانی در صحن علنی مجلس:

برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم تحت فشار نبوده‌ام/"لج‌بازی" برای دولت صحیح نیست

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دغدغه و هدف دولت و مجلس یکی است، تصریح کرد:برخلاف آنچه که سایت‌ها شایعه می‌کنند، من در انتخاب وزیر تحت فشار هیچ گروه سیاسی یا هیچ شخصی نبوده و نیستم.
برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم تحت فشار نبوده‌ام/"لج‌بازی" برای دولت صحیح نیست
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی، گفت: نزدیکی مجلس و دولت همواره مطلوب است و فرصتی که بنده در خدمت نمایندگان باشم، مغتنم است.

وی افزود: امیدوارم فرصت‌های آینده عمدتا برای همفکری و تعامل و برای رفع مشکلات اساسی از جمله مسائل و اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه و هدف دولت و مجلس یکی است، تصریح کرد: برخلاف آنچه که سایت‌ها شایعه می‌کنند، من در انتخاب وزیر تحت فشار هیچ گروه سیاسی یا هیچ شخصیای نبوده و نیستم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اینطور نیست که داوطلبان برای گرفتن بار مسئولیت، زیاد باشند، تاکید کرد: برخی رسانه‌ها کلمه لج‌بازی برای رئیس‌جمهور یا مجلس به‌کار می‌برند، این کلمه مناسبی برای مجلس و دولت نیست؛ اینجا جای تنازع نیست و ما هم دوقوه‌ای نیستیم که اهل تنازع باشیم در ماه‌های اخیر آرامش در دانشگاه‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: اولین کسانی دانش آشتیانی را به من معرفی کردند، دوستان قدیمی وی بودند که دوستان پرو پاقرص اصولگرای ما هستند هیچ فرد اصلاح‌طلبی با من در این باره صحبت نکرده است؛ از نظر ما اصولگر و اصلاح‌طلب فرزند انقلاب هستند.

روحانی با بیان اینکه" مردم می‌خواهند فرزندانشان در دانشگاه هم علم و فرهنگ بیاموزند و هم با سیاست آشنا شوند"، گفت: باید دانشگاه‌ها را از مسئله مدرک گرایی جدا کنیم.

وی مهمترین خط قرمز را در تمام مسائل اخلاق توصیف کرد و تصریح کرد: به هرکسی که به رهبری معتقد است جدا از اینکه وابسته به چه جناحی است، احترام می‌گذاریم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۲:۲۸

1 Jan 2020