۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۸۹۸۰
چه کسي پاسخگوست؟؟؟

سرويس‌دهي نامناسب سرويس هاي درون شهري در بن

سرويس دهي نامناسب خطوط واحد درون شهري بن به يکي از معضلات و مشکلات اين شهر تبديل شده است.
سرويس‌دهي نامناسب سرويس هاي درون شهري در  بن
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر، با اينکه قريب به دو سال از ارتقای بخش بن به شهرستان مي گذرد اما نه تنها شاهد کاهش مشکلات نبوده ايم بلکه مشکلات جديدي هم به ليست مشکلات و معضلات افزوده شده است و درخواست هاي مکرر مردم، ما را بر آن داشت تا به اين مسئله بپردازيم.

اولين مساله ي قابل توجهي که بايد به آن پرداخته شود استفاده از سرويس هاي درون شهري و جايگزين شدن اين سرويس ها به جاي استفاده از خودرو شخصي است.

به خوبي مزاياي استفاده از وسايل نقليه درون شهري برهمگان روشن است؛ عدم آلودگي هوا، عدم ايجاد ترافيک و ... از جمله مزاياي اين سرويس ها است.

همان گونه که مي دانيم بزرگترين گروه استفاده کننده از وسايل نقليه عمومي بانوان هر شهري هستند و جلب رضايت آن ها نشان دهنده ميزان فعاليت هاي مفيد شهري است.

بانوان شهر بن طي در خواست هاي متعدد از زنگ خبر خواستار رسيدگي به ارتقا کيفيت سرويس هاي درون شهري شده اند.

در اين درخواست ها از عدم تردد به موقع وسايل نقليه در ساعات معين شده، انتظار بيش از حد مسافران در ايستگاه ها، سيگار کشيدن برخي رانندگان!! و عدم کفايت وسيله نقليه از نظر تعداد در صورت افزايش تعداد مسافران و بعضي اوقات برخورد تند رانندگان مطرح شده است.


يکي از مشکلات مطرح شده ديگر که اکثر خانم ها به آن اشاره نموده اند عدم سرويس دهي در هنگام رفت و آمد دانش آموزان است؛ به دليل واگذاري سرويس هاي درون شهري اين شهر به بخش خصوصي رانندگان سرويس دهي دانش آموزان را نيز برعهده مي گيرند و در زمان تردد دانش آموزان هيچ مسافر ديگري را سوار نمي کنند.


سوالي ديگر نيز که مطرح استاین است که آيا براي مرکز يک شهرستان که محل رفت و آمد همه مردم شهرستان است استفاده از دو دستگاه ون براي سرويس دهي متناسب است؟؟؟

گفتنی است که شهردار بن نزدیک به دو ماه است که در محل کار خود حاضر نشده که خود جای بسی تامل دارد.

با پیگیری های انجام شده از شهرداری، در پاسخ این گونه بیان شد که خطوط واحد درون شهري به بخش خصوصي واگذار شده و تذکر می دهیم، در صورتی که نظارت و رسیدگی جدی تر به مشکلات انتظار مردم از شهرداری است و پاسخگویی در برابر انتقادات وارده، امری واضح است، زنگ خبر آمادگی خود را برای انعکاس پاسخ متولیان امر اعلام می دارد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۷:۴۶

27 Dec 2019