۰
plusresetminus
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:در رسانه ها بايد کج روي ها و انحرافات نقد شود و بر عملکرد مسئولين نظارت شود و اطلاع رساني به موقع و شفاف و واقع بينانه صورت گيرد.
رسانه ها يکي از ابزارهاي مهم جنگ فرهنگي اند/ نقد و نظارت، اطلاع رساني و تبادل آرا از وظايف اصلي رسانه هاست
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر سردار رضا محمدسليماني در همايش بسيج و رسانه و گفتمان ولايت در شهرکرد، انقلاب اسلامي ايران را مقدمه اي براي افول ستمکاران و جباران و الگويي براي تحولات و خيزشهاي جهان در مقابل استکبار و استبداد دانست.

محمدسليماني بيان داشت: نگاه همه مردم و آزادگان جهان و کساني که به دنبال حق خواهي و عدالت طلبي اند معطوف به انقلاب اسلامي ايران است و انقلاب کانون تحولات عظيم در سطح منطقه و جهان است.

وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي تاثيرگذارترين انقلابي است که با بر هم زدن معادلات جهاني با اتکا به نيروي مردمي موجبات استقلال فکري و ذهني را فراهم آورد.

محمد سليماني تاکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران الگوي کامل و قابل درک براي مسلمانان جهان است که توانست با اتکا به خدا و مشي اسلام و قرآن عليه ۲۵۰۰سال حکومتهاي طاغوت و استکبار بايستد و تحولات عظيمي را در سطح منطقه بيافريند.

وي با اشاره به تحولات منطقه در يمن، بحرين، عراق، سوريه، لبنان و حتي عربستان گفت: الگوي بيداري اسلامي منطقه انقلاب اسلامي ايران است.

محمدسليماني اذعان داشت: جهانيان انقلاب اسلامي را به بزرگي، ايستادگي، عدالت خواهي، شکست ناپذيري، و پيشگام در ظلم ستيزي و مستقل و حامي مستضعفان مي شناسند.

وي بصيرت، موقع شناسي، دشمن شناسي را راهبردي براي حرکت و تحول دانست و تصريح کرد: بخش اعظم سرنوشت يک ملت را بخش فعال و نخبگان ملت رقم مي زنند و اينان کساني اند که بصير و زمان شناس اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان ۴ اصل رهبري، ملت، اعتقاد مستحکم و دشمن بزرگ را اصول مهم و تاثير گذار در تحولات ملت ها عنوان کرد.

وي گفت: دشمن از هر طريقي وارد مي شود و بعد از اينکه در جنگ سخت و نيمه سخت نتوانست موفقيتي به دست بياورد وارد مرحله جديدي يعني جنگ فرهنگي شد.

محمدسليماني يکي از ابزارهاي مهم جنگ نرم و فرهنگي را رسانه ها دانست و تصريح کرد: در عصر حاضر رسانه ها در رابطه با تغيير و تحولات سياسي و اجتماعي و ارزشي نقش تعيين کننده دارند.

وي اظهار داشت: در مسائل مختلف در آداب و رسوم و سبک زندگي اسلامي، امپرياليسم خبري ماهواره و کليه رسانه هاي ديداري و شنيداري تاثيرگذارند.

محمدسليماني خاطرنشان کرد: رسانه ها مانند چاقوي دو لبه اند و دو کارکرد مثبت و منفي دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان بيان داشت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري سه کارکرد و وظيفه براي رسانه ها تعريف مي شود نقد و نظارت، اطلاع رساني، تبادل آرا.

وي گفت: از سوي رسانه ها بايد کج روي ها و انحرافات نقد شود و بر عملکرد مسئولين نظارت شود و اطلاع رساني به موقع و شفاف و واقع بينانه صورت گيرد.

محمدسليماني با اشاره به فرمايشات رهبر انقلاب تاکيد کرد: مطبوعات يک عنصر حقيقي، موثر، اجتناب ناپذير و موثرند.

وي پيوند بين بسيج و رسانه را موجب هم افزايي و صداقت و خلوص در راستاي تحقق اهداف انقلاب و نظام دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۱۱

2 Jan 2020