۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۸۹۴۶

اميد است مديريت جديد صدا وسيما در اتحاد و يکپارچگي ملت نقش موثري ايجاد کند

امام جمعه فارسان گفت: اميد است مديريت جديد صدا وسيما در ارتقاء فرهنگ ديني ، انقلابي ، اخلاق ، اميد و معرفت عميق مردم ما و استفاده از نيرو هاي کارآمد و نخبگان فکري و فرهنگي ، اتحاد و يکپارچگي ملت نقش موثري ايجاد کند
اميد است مديريت جديد صدا وسيما در اتحاد و يکپارچگي ملت نقش موثري ايجاد کند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده افزود: رژيم بحرين با پشتيباني پنهان آمريکا و بعضي رژيم هاي منطقه با اعلان انتخابات فرمايشي توطئه ديگري را براي مردم مظلوم بحرين تدارک ديدند که جامعه بين المللي بويژه سازمان ملل دست از سکوت و نظاره گر بودن برداشته و نقش خود را در نظارت بي طرفانه خود بر طرح همه پرسي و انتخابات نوع حکومت از حق قانوني و منطقي و دمکراتيک مردم بحرين ايفاء نمايد . و اجازه ظلم و جنايت و آدم کشي به رژ يم ديکتاتور بحرين ندهند.

وي در ادامه گفت: مقام معظم رهبري با انتخاب رياست سازمان صدا و سيما با تعيين وظايف ۱۲ گانه براي ايشان آينده اي بسيار روشن و اميدوار کننده در رابطه با صدا و سيما براي مردم مشخص کردند.

وي اظهار داشت: اميد است مديريت جديد صدا وسيما در ارتقاء فرهنگ ديني ، انقلابي ، اخلاق ، اميد و معرفت عميق مردم ما و استفاده از نيرو هاي کارآمد و نخبگان فکري و فرهنگي ، اتحاد و يکپارچگي ملت نقش موثري ايجاد کند.

وي در ادامه به هفته کتاب و کتابخواني اشاره کرد و افزود: مسئولين ما با برنامه ريزي کارشناسانه خود در جهت فرهنگ سازي کتاب و کتابخواني با رايزني با مؤلفين اهل فکر و هنر جهت تهيه بهترين و مناسب ترين کتاب ها که بتواندنياز هاي اقشار مختلف کشور را بر آورده سازندرا فراهم نمايد.

وي تصريح کرد: انتشارات ، چاپخانه ها در جهت تهيه جذابترين نوع کتاب با نهاد هاي فرهنگي اعم از صدا و سيما ، حوزه ها ،دانشگا هيان ، سازمان هاي دولتي و غير دولتي فرهنگي در جهت فرهنگ سازي در کنار تشويق هاي در نظر گرفتن مسئله کتاب و کتابخواني را به عنوان يکي از ضروريات فرد فرد ايراني نهادينه کنند چرا که پيشرفت و تمدن سازي و ارتقاي منطقي فکري و فرهنگي و آسيب نا پذير شدن يک ملت بستگي به اين امر دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۱۸

13 Feb 2020